King Room Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 2006 FIFA World Cup is pas uit Wat vinden jullie van dit spel.. Ik vindt het wel een mooi spel alleen Het grasveld is niet zo mooi als FIFA06 En ze zijn bij Nederland een Speler vergeten Huntelaar Maar Opzich ziet het er goed uit!! Respect! Reageren
The Mafia Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik het het bij een Vriend gespeeld Goeie Beeldkwaliteit! Reageren
.Syfes Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Ik heb het vandaag gekocht ik vind het een goeie game maar na één match begin je je al te vervelen omdat je niet kan transferen je kan geen enkele speler kopen,maar het spel valt nog best mee Bewerkt: 10 juni 2006 door Syfes Reageren
Svenie Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Ik heb er een previeuw van gezien en het spel ziet er wel goed uit.Toen ik het gisteren wou kopen was het al uitverkocht en toen ik het wou huren was het ook al weg.:s Dat was wel even c*t. Ik laat jullie nog wel wetten wat ik er van vind,als ik de game gespeeld heb. Bewerkt: 29 april 2006 door svenie Reageren
King Room Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Het is zeker een goede game...Je kan eigenlijk de selectie zelf kiezen.. Er zijn heel veel die in Oranje wil.. Behalve Huntelaar dat is wel minder die had een basis plaats gehad bij mij;) Ik ben nog alleenmaar Nederland geweest ik heb het spel ook zins gister geinstalleerd!! Respect! Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Jullie haten EA toch? Nou goed ik dus niet. Top game. Nederland 5 Sterren België helaas 3 Sterren Reageren
Legolas Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 ik ga hem kopen (als het mag van me moeder,die zeurt meestal dat het geld verspling is) hij is echt leuk heb demo van gespeeld Reageren
Damos Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik had een demo en ik heb de echte. De demo kan je downloaden op ea sports .nl (groot bestand) Je kan de landen duitsland Engeleand en nog twee andere zijn. Reageren
Dago58x Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik had het ook een gezien in gammo(Veronica elke Vrijdag om 18.00) EN Het Zag er heel leuk uit Ik vind het een leuk spel Reageren
Bling Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ik heb ook enkele reviews gelezen en wat trailers gezien. Het lijkt me ook een hele vette game, maar ik ga hem denk ik toch niet kopen. Ik heb mezelf gedwongen om geen games meer voor 60 euro te kopen. Reageren
King Room Geplaatst: 12 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Ik heb ook enkele reviews gelezen en wat trailers gezien. Het lijkt me ook een hele vette game, maar ik ga hem denk ik toch niet kopen. Ik heb mezelf gedwongen om geen games meer voor 60 euro te kopen. Dat is een goede regel voor je zelf ik mag dat niet eens van me ouders... Het is wel goed als het niet mag je speelt het een paar keer en dan ben je alweer uitgespeeld... Reageren
Svenie Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 Ik heb hem eindelijk gespeeld en ik vind het een geweldige game. De graphics vond ik in het begin wat minder ,maar je raakt er aan gewend.Ik heb net met Belgie de Wereldbeker gewonen. De stadionsfeer is het beste van de game en het verzamelen van de postzegels vind ik ook wel cool. Uiteindelijk geef ik deze game een 8.5 op 10. Een aandrader voor iedereen dus. Reageren
SamShine Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 en het verzamelen van de postzegels vind ik ook wel cool. \ Postzegels verzamelen? Nog nooit iets over gelezen! Leg is uit! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.