Svenie Geplaatst: 12 mei 2006 Rapport Geplaatst: 12 mei 2006 en het verzamelen van de postzegels vind ik ook wel cool. \ Postzegels verzamelen? Nog nooit iets over gelezen! Leg is uit! Als je een ploeg verslaat in het speltype Fifa World Cup 2006,dan krijg je een postzegel(logo)in een boekje.De bedoeling is om alle postzegels van alle landen te verzamelen.Zelf vind ik het een leuk idee en leuk om te doen. Reageren
TubS Geplaatst: 6 juni 2006 Rapport Geplaatst: 6 juni 2006 Ik speel dit spel regelmatig online en ik vind het een goed spel Reageren
Ikkes Geplaatst: 8 juni 2006 Rapport Geplaatst: 8 juni 2006 Ik vind het een erg leuk spel om te spelen. Leuk in elkaar gezet met de voorrondes . Mijn mening over dit spel kan je Hier vinden. Ikkes. Reageren
RobertSA Geplaatst: 15 juni 2006 Rapport Geplaatst: 15 juni 2006 (bewerkt) Ik heb het vandaag gekocht ik vind het een goeie game maar na één match begin je je al te vervelen omdat je niet kan transferen je kan geen enkele speler kopen,maar het spel valt nog best mee Tuurlijk kan je geen transfers, in het echt kunnen landenteams elkaars spelers toch ook niet kopen? Zelf heb ik de game maar gespeeld bij een maat van me, is top!. Dit is een topgame leuk, en niet te makkelijk/moeilijk. Ben met Nederland(niet probleemloos)wereldkampioen geworden. Heb ook al uit vrije trap gescoord( 1 keer) dat is wel vet moeilijk... Bewerkt: 20 augustus 2006 door robertsa Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juni 2006 Rapport Geplaatst: 19 juni 2006 Ik heb dit spel afgelopen zaterdag gekocht en ben zeer blij mee. Ik vind het een fantastisch spel. Heb echter wel Huntelaar er zelf bij gemaakt, met skills natuurlijk allemaal op 99 Beste speler van het veld, kan op aanval, verdediging en middenveld spelen Reageren
SlickTB Geplaatst: 10 juli 2006 Rapport Geplaatst: 10 juli 2006 Het is echt n vet spel,je raakt er ook niet gauw op uitgespeeld want je hebt ook nog global challenge en om echt alles te unlocken ben je echt wel lang bezig. Het is ook vet dat je bijvoorbeeld Legende kan vrijkopen(bij Nederland heb je Bergkamp en Koeman). Reageren
HerrieM Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ten eerste meot ik toegeven dat ik geen Fifa kenner ben. Ik heb Fifa '96 en Fifa 2002 gespeeld. Een aantal dingen lukken mij niet, kan iemand uitleggen hoe het moet, namelijk: - Een verdedigende luchtduel winnen, bijna elke corner van de tegenstander zit erin. - Een vrije trap nemen. In 2002 kan je de plek bepalen en de draaing van de bal. Nu lijkt het schieten en hopen. Je kan dus geen mooie vrije trappen maken zoals Beckham en V. Perzie op het WK hadden. Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Ik vind het een top spel Beeldkwaliteit is ook heel goed :Y Het is gewoon een top spel!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.