Jump to content

crime sene investagation/csi miami/csi ny

rime sene investagation/csi miami/csi ny. wat vind jij ervan laat het hier weten  

36 leden hebben gestemd

1. 1. crime sene investegation goed of slecht

• uitstekend
      17
    • goed
      7
    • gaat wel
      6
    • slecht
      0
    • afschuwelijk
      3
    • nooit gekeken
      3
  2. 2. csi miami goed of slecht

• uitstekend
      16
    • goed
      13
    • gaat wel
      4
    • slecht
      1
    • afschuwelijk
      2
    • nooit gekeken
      0
  3. 3. csi new york

• uitstekend
      12
    • goed
      11
    • gaat wel
      7
    • slecht
      2
    • afschuwelijk
      2
    • nooit gekeken
      2

Recommended Posts

Geplaatst:

Kheb CSI: Las Vegas wel veel gevolgd, is imo ook de beste van de reeks. Miami heb ik wel eens gezien maar heeft me nooit 'gepakt'. NY 2 keer gezien en nooit meer de 'need' gevoeld om er weer op af te stemmen.

• 1 year later...
Geplaatst:

Wat vinden jullie er van dat Crime Scene Ivestigation op Zaterdag is? Eerst kwam het op Maandag en Donderdag nu is het op: Zaterdag vanaf 20:00 uur, 2keer achter elkaar. Ik vind het leuker als het op Maandag en Donderdag is, omdat je dan bijna de hele week CSI hebt. Nu alleen nog maar CSI: Miami en CSI: NY . Nu maar 2 keer :duh::-(:cry:

>>> Door Ikkes: De zoekfunctie is je vriend :Y , samengevoegd dus...<<<

Geplaatst:
Wat vinden jullie er van dat Crime Scene Ivestigation op Zaterdag is? Eerst kwam het op Maandag en Donderdag nu is het op: Zaterdag vanaf 20:00 uur, 2keer achter elkaar. Ik vind het leuker als het op Maandag en Donderdag is, omdat je dan bijna de hele week CSI hebt. Nu alleen nog maar CSI: Miami en CSI: NY . Nu maar 2 keer :duh::-(:cry:

Eigenlijk was het vrijdag, zondag en maandag Crime Scene Investigation, dinsdag CSI: Miami en op donderdag CSI: New York.

Geplaatst:

Eigenlijk was het vrijdag, zondag en maandag Crime Scene Investigation, dinsdag CSI: Miami en op donderdag CSI: New York.

Tijden zoals het eerst was: Crime Scene Investigastion: Maandag, Donderdag om 20:30

CSI: Miami: Dinsdag 20:30 CSI: NY Woensdag 20:30. Zoals je ziet geen Vrijdag of Zondag. Eerst was het wel nog op die dagen.

Geplaatst:

Een tijdje geleden keek ik veel CSI maar nu niet echt meer. CSI NY is trouwens het leukst. Dat ze CSI gaan uitzenden op zaterdag boeit mij dan ook niet zo veel.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ik kijk het soms wel is, ik vindt het best intressant hoe ze dat allemaal oplossen. :)

Alleen is het een beetje onrealistisch

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik kijk alledrie de CSI's (tenminste, NY heb ik gekeken en Miami kijk ik soms nog). De originele vind ik het beste, gevolg door NY en als laatste Miami. CSI Miami heeft wel een leuke sfeer enzo, maar ik vind Horatio echt een vreselijke moraalridder, dat had wel iets minder overdreven gekund. Ook wordt hij iets te veel als een held geportretteerd. Als er bijvoorbeeld een explosie gaat volgen zie je iedereen wegrennen, maar Horatio loop op z'n dooie gemak weg terwijl hij zo cool mogelijk zijn zonnebril probeert op te zetten. Dat past nou niet echt bij de serie vind ik.

Geplaatst:

Heel eenvoudig antwoord:

I Love CSI :dans::dans::dans:

Super serie, maar vooral CSI Miami, Horatio zet altijd zo zijn zonnebril op en dan begint de introtune.

Super!!!!! :dans:

Geplaatst:

Ik vind ze alle drie uitstekend.

Ondanks dat heb ik CSI Miami een goed gegeven want de personages vind ik niet zo leuk.

Geplaatst:

Ik kijk ze allemaal als ze er zijn vind het echt keihard. Maar ik ga niet de tv aanzetten ofzo om het te kijken of thuis blijfen van iets voor het. Als ik ze tijdens het zappen zie kijk ik het.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...