KillerR Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Wie wil er tegen mij battelen? Thema: Hitman Soort: Signature Max Size: 500 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M. Mijn sig komt na die van mijn tegenstander.
KillerR Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 jep jij mag. Maar ik mag een tijdje niet achter internet duss... Het KAN nog even duren.
Froodooo Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik ben op vakantie geweest, maar nu weer terug van weggeweest. Mijn Sig hier: Alvast veel succes, en ik hoop in ieder geval dat je al weer op internet mag...
KillerR Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Dat is de mijne. het stemmen kan beginnen!
DJ-TQM Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 bij robertgta zitten witte randen om de render, dus gaat mijn stem naar Froodoo
Ferre Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 RobertGTA: Je hebt best wel een mooie render uitgekozen. Maar het is jammer dat er een hap uit het hoofd van die middelste is, en er zit een wit randje omheen. Dat maakt het al een stuk minder mooi, je kunt dat randje makkelijk weghalen met Feather. De achrgrond vind ik een beetje eentonig, omdat er weinig aan is gedaan. De tekst vind ik wel mooi, alleen aan de grote kant. Froodooo: Deze sig ziet er IMO wat rustiger uit. Alleen ik vind deze niet zo mooi. Het hoofd van de render vind ik er raar uit zien. Je tekst wordt al iets onduidelijker door die lijnen op de achtergrond, maar wel een mooie font. Deze achtergrond vind ik zelf aan de saaie kant, het is een grijs vlak met wat lijnen. Mijn stem gaat naar Froodooo.
King Room Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 RobertGTA: Je hebt best wel een mooie render uitgekozen. Maar het is jammer dat er een hap uit het hoofd van die middelste is, en er zit een wit randje omheen. Dat maakt het al een stuk minder mooi, je kunt dat randje makkelijk weghalen met Feather. De achrgrond vind ik een beetje eentonig, omdat er weinig aan is gedaan. De tekst vind ik wel mooi, alleen aan de grote kant.Froodooo: Deze sig ziet er IMO wat rustiger uit. Alleen ik vind deze niet zo mooi. Het hoofd van de render vind ik er raar uit zien. Je tekst wordt al iets onduidelijker door die lijnen op de achtergrond, maar wel een mooie font. Deze achtergrond vind ik zelf aan de saaie kant, het is een grijs vlak met wat lijnen. Mijn stem gaat naar Froodooo. Jammer dat dat hoofd niet zo mooi is!! Mijn stem gaat ook uit naar: Froodooo
Daan007 Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Froodooo Ik vind zijn sig stukken mooier. De render van RobbertGTA is niet zo mooi uitgeknipt want er zit nog een witte lijn omheen (of hoort dat zo?) de achtergrond vind ik wel passen Bij die van Froodooo vind ik de font echt heel vet !! en de achtergrond past goed bij het geheel
KillerR Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 (of hoort dat zo?) Dat was wel de bedoeling.
Dago58x Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik Vind Dit Froodooo's BEste Sig's Echt Heel Erg Mooi Gedaan Hoor Prima!! Dus Mijn Stem Gaat Naar Froodooo
Bling Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik vind het ontwerp van Robertgta beter, alleen die van Froodoo is beter afgewerkt dus gaat mijn stem ook naar Froodoo.
RonaldVC Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Stem Froodooo. De sig van RobertGTA vind ik niet echt mooi (sorry Robert), die achtergrond, formaat en tekst zijn de grootste minpunten. De render(s) zijn ook niet echt op de beste manier in de sig verwerkt. Ook mis ik een border (of zie ik dat verkeerd), wat toch wel bij een sig hoort.. Die van Froodooo zit goed inelkaar. De achtergrond is welliswaar wat aan de lege kant, maar de render en de tekst zijn heel mooi in de sig verwerkt. De tekst had wat mij betreft iets kleiner gemogen maar ok, dat is een kwestie van smaak. Leuk detail is die cirkel achter de tekst. Mijn stem gaat dus naar Froodooo.
Froodooo Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Tussenstand Froodooo: 7 RobertGTA: 0 Je kunt nog stemmen tot vanavond, net voordat het 6 mei wordt! Puntentelling onder voorbehoud!
Slimm Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Battle afgelopen, winnaar Froodooo. 1 Punt voor jou. Closed.
Recommended Posts