SWYV Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) ik ga is mijn nieuwste mod van vandaag voorstellen: Krimson Remington waarom Krimson remington? omdat het een vervanger is voor remington en Krimson komt van Krimson Krusher dus een monster truck is Krimson Krusher he? jullie lezen wel GOED: een monster truck van remington en het vervangt dan wel de remington!!! ow nog iets vergeten, straks een update: de vehicle.ide is nog niet bij, nu wordt die toegevoegd voor de juiste wielgrootte + breedte naam is ook gewijzigd jullie zien de getunde remington van voorkant, normaal moet jij een van de 3kiezen he, nu is alles erop en eraan hier zien jullie 2grote nitro flessen in koffer maar jammer werken ze nog niet ook 4 nitros flessen binnen voor de stoere sfeer Bewerkt: 7 februari 2007 door SWYV Reageren
DaBeast Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Die is echt wel goed geworden . Leuke decail's (of hoe je dat ook schrijft). Jij verdient een biertje . @Dat van die andere GTA's: je kan de wiel groote veranderen in de dff en handeling. Greetz Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Leuke mod man. Ziet er erg strak uit. Ik ga hem ook zeker downloaden als hij er is. Keep it up. Reageren
erterer0 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Hahahahahahahahahaha wat een droge maar ook mooie monster truck zeg...... welke auto herplaatst het? Want mij lijkt het leuk als er groove street famely gangsters in rond kunnen rijden. mooie details, zeker dat hij al een beetje gepimpt is Reageren
SWYV Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) nu even rap nog iets updaten is nu bezig te updaten en straks zal het wel goed en perfect en klaar van die mod voila, downloaden maar erop los Bewerkt: 29 april 2006 door SWYV Reageren
Velaro Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Whaha,leuke car Heb hem gedownload,best leuk Misschien kan je wat met de Handling doen zodat hij heel snel kan enzo ? Bewerkt: 29 april 2006 door Velaro Reageren
SWYV Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 ik ben eigenlijk niet zo goed in die handling te bewerken maar volgens mij rijd het al goed genoeg vind ik snel moet het niet vind ik gwn snel is al goed anders te moeilijk bestuurbaar he Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 hij is origineel, maar heb je die 2 autos door elkaar gemixd ofzo? Reageren
SWYV Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 zoiets ja maar dan met alle tuningspullen voor remington allemaal erop gezet + spoiler van uranus en sultan aan elkaar vastmaken (zie achterspoiler) Reageren
teuntjuh Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Nice! Tip: Pak de driehoekige kast onder de Monster en zet die op je Remington zodat de onderkant niet die rare stangen los zitten onder de wagen, dan lijkt het alsof ze ergens zitten. Ik zou er nog een roofscoop op bouwen, misschien van de Phoenix? Reageren
killerfist Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Mooi gedaan, ik zal hem downloaden alleen eerst weer even gta instaleren Reageren
SWYV Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 teuntjeuh, een probleempje, die driehoekige dinges zit samen gebouwd met de chassis van monster truck dusja ik konde dus die niet gebruiken he Reageren
Blastov Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ziet er leuk uit die wagen, goed gedaan. Reageren
SWYV Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) teuntjuh, jij bedoelt wss die roofscoop op motorkap van phoenix? ik ben morgen van plan om een remington een normale lowrider zonder die monster truck wielen te showen en wss een download bij dus geen monster truck he wel een normale lowrider edit: bedankt mensen voor complimenten, hebben jullie mss tips of verbetering voor die Krimson Remington Bewerkt: 29 april 2006 door SWYV Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Geen tips, maar wel een klein vraagje. Is het moeilijk om een mix te maken van een paar auto's? Anders kan je misschien een quad maken met monstertruck wielen en een bandito cage. Dan krijg je echt zo'n raar iets maar wel leuk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.