Jump to content

missie Interdiction

Recommended Posts

Geplaatst:

je moet een paar heli,s uit de lucht

halen maar die heli die ik moet redden ofzo

gaat snel kapot kan iemand goeie tips

geven om die missie te halen :?

Geplaatst:

Hey sarwish!

Dit is inderdaad een hele lastige missie, met die helicopter.

Op Wiki GTA kun je info vinden over heel veel missies, onder andere van San Andreas.

Voor de missie Interdiction moet je hier maar eens kijken, daar staat precies uitgelegd hoe je alles moet doen,

en hoe je het het beste moet doen.

Ik hoop, en denk, dat je er wel wat aan hebt!

Veel succes! ;)

Geplaatst:

Hey Sarwish,

Je kunt het beste de hittenzoekende rocketlaunger van het vliegveld van San Fierro pakken. Start de missie en pak geen ander wapen. Nu richt je op ze, en kun je ze zo uit de lucht schieten. Voilà. Je haalt de missie.

Op het vliegveld in San Fierro gaat niet zomaar. Omdat de hekken niet open gaan. Dat moet je via deze manier doen: Ga naar het hokje, waar zo'n man in zit. Dat hokje dat bij het hek staat van het San Fierro vliegveld. Zet er een auto voor en spring op de auto. Spring op het dak van dat hokje en loop erover heen. Nu kun je het wapen pakken, en daarna loop je weer terug en dan gaan de hekken wél open. Je hebt nu dat wapen, save even. En start de missie. Succes :cya:

Geplaatst:

is het erg al ik een code doet voor die wapen want

ik heb al heel veel codes gebruikt

en nu hoor ik als je een code doet dat je die spel niet 100%kan uitspelen

gebruiken julli dan codes :?

Geplaatst: (bewerkt)
is het erg al ik een code doet voor die wapen want

ik heb al heel veel codes gebruikt

en nu hoor ik als je een code doet dat je die spel niet 100%kan uitspelen

gebruiken julli dan codes :?

Ik gebruik geen codes. Het is wel mogenlijk om 1000000x te cheaten en dan nog de 100% te halen. Er zijn wel cheats die je spel verpesten, de kans dat je deze gebruikt is klein. De Riot-Cheat aka overal rellen in de stad bijvoorbeeld, als je deze cheat invoert voor de missie Madd Dogg, dan gaat hij te vroeg springen. Nu springt hij zichzelf telkens dood en kun je de missie nooit halen. Alleen deze cheat is schadelijk voor je spel. Voor de rest mag je onbeperkt cheaten!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Dat ligt eraan welke codes je gebruikt. Codes zoals health en wapens kunnen geen kwaad. Alleen de riot code is volgens mij schadelijk als je die hebt gedaan. Dan zou je niet meer verder kunnen komen bij de missie "Madd Dogg".

Geplaatst: (bewerkt)

Eej,

Er zijn 3 Cheats voor wapens.

Wapen Set 1

Bat, Pistol, Shotgun, Mini SMG, AK 47, Rocket Launcher, Molotov Cocktail, Spray Can,

Brass Knuckles

LXGIWYL

Wapen Set 2

Knife, Pistol, Sawnoff Shotgun, Tec 9, Sniper Rifle, Flamethrower, Grenades, Fire Extinguisher

PROFESSIONALSKIT

Wapen Set 3

Chainsaw, Silenced Pistol, Combat Shotgun, MP5, M4, Heat Seeking RPG, Plastic Explosive

UZUMYMW

Jij hebt nodig Kit 3, Daar zit Heat Seeking RPG in. Die zoekt heli automatisch op en raakt de heli.

Er is 1 cheat die je niet moet gebruiken, De Riot cheat. Als je deze hebt ingevoerd niet saven, Anders blijft het effect voor altijd. Dan kan je de missie Madd Dogg niet meer halen. Deze zal dan te vroeg van het dak afspringen.

SilverDust ;)

Bewerkt: door SilverDust
Geplaatst:
wat is dan een Riot :?

Overal in de stad is er dan chaos en iedereen rent door elkaar. Mensen beginnen te vechten en op elkaar te schieten. Overal worden huizen beroofd en zie je mensen met gestolen goederen rondlopen.

Je ziet overal auto's ontploffen enz...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...