DaBeast Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Hallo, ik heb wat problemen met het aanpassen van auto's in GTA Vice City. Ik zal zeggen wat ik niet kan: Een deeltje retexturen. Carcolor aanwijzen. Chroom maken. Eigen spoiler gebruiken (er is iets met de defuse color). Hoe ik lambourgini deuren moet maken. ... (In 3DS Max 7) Ik ben al zover: Kan iemand me uitleggen hoe dat moet? Ik heb al in Zmodeler geprobeert, maar daar kan ik niet zo veel van. Greetz Reageren
Big-Bear Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Dabeast, kan je even via PB je MSN geven Het Chroom dat kan ik voor je maken, carcols aanwijzen, zou automatsich moeten gebeuren. Lamborghini deuren, dat zit hem in de Dummie, ik denk dat je die op andere wijze moet plaatsen, zodat ze anders opengaan, je zou hem eventueel kunnen vinden door een Lamborghini uit NFS:MW te halen, en kijken welke deur daarvoor is gebruikt. Voor het retexuren, moet je de DFF opnieuw texturen, met Dummies en al, en natuurlijk de nieuwe .TXD. Voorderest zou ik het niet zo goed weten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.