Freestyle Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Weet iemand wat het muziekje is van de Soga Bonita reclame en Ibrahomivc. Die track staat ook op de Game Total Overdose. bij voorbaat dank Reageren
-Niels- Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Kun je ietwat duidelijker wezen. Wat zie je in die reclame allemaal, want misschien dat ik me ook wat herrinder. Reageren
Freestyle Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Het is een Latijn/Spaans muziekje. Die dikke italiaan komt met een soort tv'tje bij c.ronaldo in de kleedkamer. Hij laat een stukje zien dat Ibrahimovic trucjes maakt. "kan jij het beter?, en Garde" zegt hij dan. Dan laten ze allemaal skills aan elkaar zien. Het eindigt dat die dikke italiaan zegt; Wie er gewonnen heeft? Ik weet het niet. Reageren
-Niels- Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ooh...die! Kijk anders op: MegaMediaMagazine.nl Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Enn het is trouwens Zlatan Niet Ibrahimovic. This Is Zlatan. Reageren
Freestyle Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Dankje -Niels-, maar hij staat er niet bij.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.