Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb mijn huidige signature een beetje aangepast.

V1:

iceage25lu.jpg

V2:

iceage10fc.jpg

V3:

iceage1jw.jpg

Welke is het mooist? Rates & tips zijn ook welkom.. :)

Geplaatst:

Zozo, mooi gedaan RonaldVC!

Ik ga persoonlijk voor de 1e, de 3e valt sowieso af omdat ik die blur rechts onderin niet mooi vind.

Bij de 2e vind ik je render iets teveel ingeblend je ziet door de render teveel achtergrond en dat vind ik niet mooi staan.

Ik ga voor de 1e dus, ziet er mooi straks uit met een perfecte achtergrond. Vooral die barsten rechts die maken het af. Waar ik persoonlijk niet van houd zijn grote sigs, in dit geval ook ik vind het wat te leeg.

Al moet ik zeggen, die barsten vullen het wel wat op, maar ik ga toch voor kleinere sigs. :)

Goede render uitgekozen is ook belangrijk natuurlijk render staat mooi in de sig niet te groot niet te klein, goed ingeblend al had ik zelf hem wat minder ingeblend, net wat je mooi vind.

De border vind ik ook mooier dan die anderen, paars past mooi bij de achtergrond en de render. Verder vind ik die barsten door de border van V2 ook niet echt super staan, zonder is mooier!

Tekst mwuah ja, ik had wat anders gekozen denk ik, misschien een font van Ice Age als hij er is natuurlijk, maar dit staat ook niet super lelijk.

Achtergrond:9.2

Render:8.7

Border:8.4

Tekst:7.3

1e indruk:8.3

Gehele indruk:8.7

Totaal: 8.4

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...