Jump to content

Direct X

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een zeer irritant probleem met

Direct X

Het probleem is:

als ik The Godfather ga installeren komt er een Scherm dat ik Direct X moet Installeren/Updaten

Dat doe ik En dan geef hij aan dat ik een Hogeren versie nodig heb die ik op Microsoft site kan Legaal Downloaden. Download ik die en installeer het Geeft ie een fout aan en dat staat in me windows wat de fout is maar ik ben niet slim en kan niet oncijferen wat het probleem is :-(

Zouden jullie mij kunnen helpen

Ik weet er zelf niet zoveel van maar mijn Pa dacht zelf dat ik de Drivers opnieuw moet installere of Updaten

Weet iemand het werkende Antwoord? :cya:

Dynamic

Offtopic: 400ste Post! :klap::klap::*D:D:dans:8):bonk:0_0;):Y

Geplaatst:

In sommige spellen zitten DIrectX 9.0c ingepropt. Ik weet dat dat in GTA SA en in NFS MW zit. Aangezien dit en GTAforum is heb jij wel GTA SA. DOe het GTA SA schijfje erin en instaleer DirctX9.0c.

(PS): Heb jij windows wel legaal ofzo? Bij illegale versies geeft het soms wat intaleerproblemen met software. (Bijvoorbeeld: Microsoft AntiSpyware Beta2 of iets dergeijks)

Geplaatst: (bewerkt)

Volgens mij moet je gewoon je drivers updaten.

Welke drivers je moet updaten kan je zien met: www.driveragent.com laat het dan je PC scannen en vervolgens krijg je een lijst met kruisjes en vtjes, bij de kruisjes staan de drivers die niet up to date zijn. type dan de naam van de hardware waar een kruisje bij staat in bij google want bij driveragent kan je ze gelijk downloaden maar dan kost het geld.

Succes.

@ikt: Ik kan me vergissen maar volgens mij is Direct X het probleem dus niet omdat hij The Godfather gewoon kan instaleren.

Bewerkt: door Goliat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...