Dynamic Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Ik heb een zeer irritant probleem met Direct X Het probleem is: als ik The Godfather ga installeren komt er een Scherm dat ik Direct X moet Installeren/Updaten Dat doe ik En dan geef hij aan dat ik een Hogeren versie nodig heb die ik op Microsoft site kan Legaal Downloaden. Download ik die en installeer het Geeft ie een fout aan en dat staat in me windows wat de fout is maar ik ben niet slim en kan niet oncijferen wat het probleem is Zouden jullie mij kunnen helpen Ik weet er zelf niet zoveel van maar mijn Pa dacht zelf dat ik de Drivers opnieuw moet installere of Updaten Weet iemand het werkende Antwoord? Dynamic Offtopic: 400ste Post! Reageren
ikt Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 In sommige spellen zitten DIrectX 9.0c ingepropt. Ik weet dat dat in GTA SA en in NFS MW zit. Aangezien dit en GTAforum is heb jij wel GTA SA. DOe het GTA SA schijfje erin en instaleer DirctX9.0c. (PS): Heb jij windows wel legaal ofzo? Bij illegale versies geeft het soms wat intaleerproblemen met software. (Bijvoorbeeld: Microsoft AntiSpyware Beta2 of iets dergeijks) Reageren
Goliat Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Volgens mij moet je gewoon je drivers updaten. Welke drivers je moet updaten kan je zien met: www.driveragent.com laat het dan je PC scannen en vervolgens krijg je een lijst met kruisjes en vtjes, bij de kruisjes staan de drivers die niet up to date zijn. type dan de naam van de hardware waar een kruisje bij staat in bij google want bij driveragent kan je ze gelijk downloaden maar dan kost het geld. Succes. @ikt: Ik kan me vergissen maar volgens mij is Direct X het probleem dus niet omdat hij The Godfather gewoon kan instaleren. Bewerkt: 1 mei 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.