Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb vandaag heel wat sigs gemaakt, maar ik ga ze niet allemaal posten (gebruikk ze voor battles), alleen vraag ik me af of jullie al verbeteringen zien in mijn sigs, dus post ik er 1 (niet de mooiste)

geit8fk.jpg

die in mijn sig staat is ook een nieuwe

kan iemand hem a.u.b. raten

Geplaatst:

Sorry TQM maar met deze ga je geen battle winnen. De background is echt verschrikkelijk.

Ik zou beginnen met eens te brushen, dan je render dr op, dan motion blur ofzo, en die op overlay over je gebrushde background zetten, want deze background is niet aan te zien. Ik klink wel een beetje hard, maar ik bedoel het goed hoor :bier:

Geplaatst:

1ste

Achtergrond : 10/10 Echt perfect man! Ik snap niet waroom ze dit lelijk vinden ? :S

Effect: Geen

Border: Geen

Tekst: 7/10

Render: 9/10

Af of plus punten: -0.5/10

Je komt op 8.450!

2 de

Achtergrond : 7/10

Effect: Geen

Border: Geen

Tekst: 6/10

Render: 9/10

Af of Plus punten: -0.5/10

Je komt op 7.450!

Niet slecht hoor :)

Geplaatst:

1-De Eerste is Zoiezo Niet mooi

De Render is Slecht

De Effect Is ook Slecht

Die Lettertype Is Wel Normaal

-------------------------------------

2-Die Tweede ZIet er Wat Beter Uit

De Render is Goed

De Effect NOg Niet

De Lettertype Net Als DIe Van DE eerst normaal

--------------------------------------

je Krijgt Voor De Eerste Een 5/10

En Voor De Tweede Kirjg je een 7,5/10

Je kan nog wat iets beter's doen met brush's

Dan Wordt Je Sig Nog Mooier

--------------------------------------

GR -Rey-Mysterio-

Geplaatst:

Zelf vind ik het lastig om dingen van real-life in een sig te plaatjes. Want persoonlijk vind ik dat een real-life render ook bij een real-life background moet.

Bij de eerste heb je wel een render die je best goed kan gebruiken. Alleen die background vind ik echt vaag. Het zijn volgens mij allemaal Filters door mekaar met Bevel & Emboss. De tekst van die sig vind ik aan de grote kant.

De tweede is dezelfde render alleen hijs is opeens smaller dan de eerste. De achtergrond van die past er al meer bij, vooral de kleur. Alleen ik ben nou eenmaal niet zo'n fan van dat blokjes effect. De tekst vind ik ook te groot, en die paarse tekst vind ik niet bij het geheel passen.

Geplaatst:

de renders zijn op zich hetzelfde, alleen is de 1ste met paintshop pro gedaan en de tweede met photoshop. bij photoshop is het gewoon wat makkelijker uitknippen dan met paintshop

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...