Jump to content

Hidden Package in huis op Prawn Island


Timovich

Recommended Posts

Ik ben de hidden packages aan het verzamelen. Volgens de kaart op WikiGTA: klik ligt nummer 45 in het huis op Prawn Island. Alleen is deze dicht. Hij is wel open geweest met een missie maar nu is het huis helemaal afgesloten. :?

Hoe/wanneer gaat deze open of heb ik nu pech? :{

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet vanboven af naar beneden springen via de gleuf,dan moet je hem normaal gezien wel halen. :Y

Of bedoel je dat het huis niet open is.Dat kan normaal gezien niet,mischien kijk je in het verkeerde huis. ;) Kijk nog eens goed naar het kaatje of je het goede huis hebt.

Veel succes. :cya:

Bewerkt: door svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Het huis waar de Hidden Package ligt staat altijd open; Controleer dus even of je wel bij het goede huis staat. Als je op het bolletje klikt, kom je bij een screen van de Hidden Package (Klik erop om de screen te vergroten). Zoals je ziet, ligt de HP in een afgesloten kamer, die alleen via het gat op de balustrade te bereiken is.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, ik had gewoon niet goed gekeken op de kaart denk ik.

Maar nu heb ik weer een ander probleem. Ik ben ergens op 1 van de eilanden een hidden package vergeten.

Dus zou ik nu alle 100 plaatsen af moeten zoeken waar ik 'm nog neit heb gepakt.

Is er niet een andere manier? Kan ik niet ergens in de bestanden van VC kijken welke ik al heb en welke niet?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt, ik had gewoon niet goed gekeken op de kaart denk ik.

Maar nu heb ik weer een ander probleem. Ik ben ergens op 1 van de eilanden een hidden package vergeten.

Dus zou ik nu alle 100 plaatsen af moeten zoeken waar ik 'm nog neit heb gepakt.

Is er niet een andere manier? Kan ik niet ergens in de bestanden van VC kijken welke ik al heb en welke niet?

Ja, ik weet niet of je vice city voor de pc hebt? Zo ja, dan zal ik als ik jou was even de Vice City Ultimate Trainer downloaden. Die kun je hier downloaden. Nadat je deze gedownload hebt, ga je een interrior in (bijvoorbeeld Vice City Estate of Ocean View Hotel) en dan zet je de jetpack aan en dan vlieg je door het dak heen. Nu is de buitenwereld nog niet geladen, maar je kunt wel makkelijk de hidden packages zien liggen. Vlieg dan met de jetpack laag over de grond en nu kun je de overgebleven hidden package snel vinden.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...