Flotje Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Hoe plaats je een poppetje in apartement 3 C? Ik plaatste daar iemand, maar die kwam erbuiten te staan, waarschijnlijk omdat het een heel ander gebied is of zo... Het lijkt me namelijk leuk om Apartement in een missie te verwerken Reageren
kees1991 Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 ik weet niet seker wat apartement 3 C is maar volgens mij is dat dat gebouw wat je siet bij het intro vilmpje dat ze over tommy praten en segen dat ze hem voor de eerste missie maar een klijnbetje geld geven en later wel steets meer diet is het tog ?? als het dat gebouw is dan weet ik warom u er geen popetje kan plaatsen: ik heb met moo mapper dat apartement opegsocht en ergens alnders geplaatst aleen je loopt\rijd er dwars door heen dus als u er een popetje plaatst valt die gewoon naar benden :/ tog moet het wel kunen want die popetjes die je in het intro filmpje siet die zijn daar wel echt maar vallen niet naar beneden. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Dit is appartement 3C Klik Reageren
kees1991 Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) ooow oke dan ga ik ff ook testen om hier een popetje te maaken (al lukt mij dat tog weet niet) jup als je er een popetje in plaatst dan komt die gewoon voor het huis te staan weet iemant hoe je tog dat popetje er in kan krijgen ?? please tel it us Bewerkt: 30 april 2006 door kees1991 Reageren
Flotje Geplaatst: 21 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Er moet toch wel iemand zijn die dit kan?! Reageren
JGuntherS Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Ik weet niet precies hoe het in elkaar zit met VC, maar ik denk dat je het interior van 3C eerst moet selecteren. Volgens mij zijn de coordinaten in de interiors wel hetzelfde, niet zoals in SA dat de interiors ergens heel hoog in de lucht hangen. Reageren
Flotje Geplaatst: 23 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Word wel moeilijk te vinden, het eenige wat daar is is een ketingzaag... Maar als het lukt is het vet om daar een missie te hebben! Reageren
brbgtaplayer Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 Ik weet niet precies hoe het in elkaar zit met VC, maar ik denk dat je het interior van 3C eerst moet selecteren. Volgens mij zijn de coordinaten in de interiors wel hetzelfde, niet zoals in SA dat de interiors ergens heel hoog in de lucht hangen. mischien beetje offtopic maar wel stom dat de interiors in de lucht hangen! Reageren
Flotje Geplaatst: 26 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 26 mei 2006 Ik ga proberen van dat huis een asset (koophuis) En missie te maken, dat je bijvoorbeeld de junks die daar wonen moet afknallen, en dat het dan eens per dag weer helemaal vol met junks komt te zitten Of iets anders, daar moet ik nog even over denken, eerst maar even het goede interieur zoeken... Reageren
kees1991 Geplaatst: 27 mei 2006 Rapport Geplaatst: 27 mei 2006 ik heb eens gekeken met moo mapper maar het interiuur staat gewoon op de plek waar het hoort hoor en dat is in het huis Reageren
Flotje Geplaatst: 25 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 Ik denk dat ik dit idee maar opgeef, tenzij ik er een koophuis van kan maken, want dat zou een hoop veranderen!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.