Dago58x Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Hiers is mijn cj sig ik ben nog maar een beginner jullie mogen best wel een 5 of lager geven Ratezzz Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Hey -Rey-Mysterio- Ik vind deze sig erg makkelijk (niet dat ik het zelf kan, maar in vergelijking met anderen...). Probeer met wat brushes of iets dergelijks de achtergrond wat te veranderen. En natuurlijk een andere maat, want ik denk niet dat je echt van plan was om deze te gebruiken als sig? Omdat je net begonnen bent, geef ik je het volgende cijfer: 6/10 Edit: heb je de sig die je nu gebruikt zelf gemaakt? die vind ik wel erg mooi! Bewerkt: 29 april 2006 door Dutchy3010 Reageren
Dago58x Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Hey -Rey-Mysterio-Ik vind deze sig erg makkelijk (niet dat ik het zelf kan, maar in vergelijking met anderen...). Probeer met wat brushes of iets dergelijks de achtergrond wat te veranderen. En natuurlijk een andere maat, want ik denk niet dat je echt van plan was om deze te gebruiken als sig? Omdat je net begonnen bent, geef ik je het volgende cijfer: 6/10 Edit: heb je de sig die je nu gebruikt zelf gemaakt? die vind ik wel erg mooi! Deze Of van mn handtekening?? Reageren
Silverwing Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Degene die je nu gebruikt = Handtekening Het is eigenlijk geen sig. Sigs zijn niet zo groot. Hij is niet zo speciaal, maar het heeft wel een leuk effect met de outer glow. Je kan misschien het kleur van die glow veranderen, en hem in het algemeen wat voller maken. 7/10 Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 ik vind de achtergrond wat kaal, probeer is wat effecten enzo, voor de rest is ie mooi Reageren
Rullez Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 ziet er gaaf uit wou dat hij met gewoon sa ook kon ow kan dit ook Reageren
Little Mister Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Je kan misschien het kleur van die glow veranderen, en hem in het algemeen wat voller maken. 7/10 Volgens mij is dit geen glow, als je goed kijkt zie je dat het grond is in SA.. tegels van een stoep of zo. Zelf vind ik dit geen sig maar meer een soort render, omdat het geen achtergrond heeft enz. Bewerkt: 30 april 2006 door Little Mister Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.