Jump to content

Life's A Beach - Cesar Vialpando

Recommended Posts

Geplaatst:

Oke ik heb 2 vragen :

Bij Life's A Beach :

Ik heb die missie al eens gedaan maar ben vergeten opslaan dus ik wil ze opnieuw doen maar wanneer ik ze opnieuw doe (dit is al 3X gebeurd) zegt hij altijd bij het dansen dat ik niet goed genoeg ben terwijl ik wel meer dan 2500 punten heb, dus mission failed.. Wat moet ik doen?

Bij Cesar Vialpando :

Ik weet echt niet hoe ik mijn lowrider moet bewegen bij die contest... Er komen pijltjes op mijn scherm, maar als ik op mijn pijltjes druk dan bewegen alleen mijn banden.. En springen en dan met pijltjes werkt ook niet.. Hoe moet ik het doen?

Danku,

Stievie

Geplaatst:
Oke ik heb 2 vragen :

Bij Life's A Beach :

Ik heb die missie al eens gedaan maar ben vergeten opslaan dus ik wil ze opnieuw doen maar wanneer ik ze opnieuw doe (dit is al 3X gebeurd) zegt hij altijd bij het dansen dat ik niet goed genoeg ben terwijl ik wel meer dan 2500 punten heb, dus mission failed.. Wat moet ik doen?

Bij Cesar Vialpando :

Ik weet echt niet hoe ik mijn lowrider moet bewegen bij die contest... Er komen pijltjes op mijn scherm, maar als ik op mijn pijltjes druk dan bewegen alleen mijn banden.. En springen en dan met pijltjes werkt ook niet.. Hoe moet ik het doen?

Danku,

Stievie

Ik moest de Num Lock toetsen gebruiken voor deze 2 missies, denk er wel om dat je ze aanzet simpelweg door op het NumLock knopje te drukken.

Oke wat je missies betreft, het is niet echt moeilijk als je het doorhebt. Net voordat het pijltje in het rondje komt druk je op het knopje voor het pijltje. Als je dus een pijl naar beneden krijgt moet je net voordat hij in het rondje komt op Num 2 drukken. Zo moet je alles een beetje doen, houd je rechterhand bij de toesten 4,8,6 en 2. 4 voor een pijl naar links, 8 voor een pijl naar boven, 6 voor een pijl naar rechts en 2 voor een pijl naar beneden. Als je dus een beetje blind kan typen moet je steeds naar het scherm blijven kijken en ondertussen de toesten indrukken. Verder heb ik niet echt tips voor deze missies ik had ze in één keer gehaald namelijk. Overigens bij die lowrider moet je wel op CAPS-LOCK drukken dan gaat je auto zeg maar omhoog, en dan moet je als het goed is ook de Numlock toetsen gebruiken.

Als het echt niet wil kun je een savegame plaatsen in het savegame aanvraag forum, iemand anders doet hem dan voor je.

Veel succes verder!

(Misschien heeft Ruurd nog wat tips? :) )

Geplaatst: (bewerkt)

Hey Stievie, :cya:

Als je de missie Cesar Vialpando bent gestart, moet je de toetsen op het numbad gebruiken. Je moet dan heen en weer springen. Als je auto niet echt heen en weer gaat is het niet erg. Zolang je maar punten krijgt. Als je dan wint, win je, en haal je de missie. Misschien moet je de Lowrider challenge die ik voor WiKiGTA eens lezen. Daar staat dat hele bunnyhoppen gebeuren tot in de detail beschreven. Zelfs met de beschrijving. Het was een hoop werk, maar misschien heb je er wat aan.

Na de missie Cesar Vialpando van Sweet kun je deze challenge starten. Als je bij Unity Station aankomt zal er een bouwvakker voor het muurtje staan. Als je bij deze man in de rode marker loopt, vraagt hij of je achter het muurtje de Lowrider Challenge wilt doen. Als je dan positief antwoord, kan je met je Lowrider achter het muurtje in de rode marker rijden. Je moet hiervoor een lowrider met hydraulics hebben. Als je die nog niet hebt, kun je die bij Loco Low Co nog kopen. Als je dan met een lowrider met hydraulics in de rode marker rijd, zal er een man vragen hoveel geld je wilt inzetten. Je minimale bedrag moet $50,= zijn en je maximale bedrag $1000,=. Hoe meer geld je inzet, hoe beter je tegenstander gaat bunnyhoppen. Als je geld hebt ingezet, gaat het grote werk beginnen. Je moet nu voor zoveel mogelijk punten zorgen, door goed te bunnyhoppen. Dat doe je als het pijltje op je scherm in de circel komt die midden-onder op je scherm staat. Als dat pijltje er dan in zit, druk je de juiste toets in. Als alle pijltjes voorbij zijn geweest, dan moet je meer punten dan je tegenstander hebben. Heb je dat, dan verdubbel je het ingezette bedrag. Mocht dat niet lukken, dan ben je je geld kwijt.

Let op: Lees vooral de besturing goed door. Alles, wat ook helemaal achteraan in de tabel staat (meest rechts). Nu weetje hoe de pijltjes op je scherm staan, en welke band dan heen en weer gaat. Voor de besturing van een Lowrider moet je even hier kijken: http://nl.wikigta...Lowrider_C..._San_Andreas%29

- - - - - -

Bij de missie Life's a Beach is het wel heel vreemd. Waarschijnlijk heb je met een bug te maken. Dat je niet meer verder kan. Je kunt eventueel even snel het savegame aanvraag forum raadplegen, misschien helpen die mensen jou. En misschien lukt het hun niet. Als dat ook neit wil, dan moet je de savegame even opnieuw downloaden. Dan kun je hier een savegame downloaden. Die plaats je in San Andreas User Files (Mijn Documenten). Nu kun je gewoon weer verder spelen, zonder helemaal overnieuw te beginnen.

Veel succes verder! :Y

Edit: Tuurlijk heb ik die. Alleen je was me voor. :) Het is niet nodig om bij je lowrider je banden omhoog te doen, door op de toeterknop te drukken. BIj de missie gaat dat vanzelf al (het bunnyhop gedeelte dan).

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...