Jump to content

beste koop

Recommended Posts

Geplaatst:

wat is jou beste koop ooit

en wat voor spel

die van mij was toch wel Gta SanAndreas want ik heb hem in Januari 2005 gekocht

en als ik hem ook maar een keer weer speel dan blijf ik hem spelen

ondank dat hij maar €54,- koste :*D

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Advancegta

2

• .Syfes

2

• Little Mister

1

• VforV

1

Geplaatst:

Voor mij tot nu toe ook SA.. Ik kan me nooit vervelen in dat spel. Je hebt er echt eindeloos plezier aan en dat heb je aan heel veel games niet.

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn beste aankopen zijn Def Jam: Fight for NY en Need for Speed: Underground 2.

Def Jam: Fight for NY, omdat ik ervan hou om gastjes in elkaar te trappen. (In games he. :puh: )

Need for Speed: Underground 2 omdat ik echt van dat streetrace gevoel hou, en ook van het tunen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Grand Theft Auto: San Andreas, begint me eigenlijk een beetje uit me strot te komen. :D

Bewerkt: door General Lee
Geplaatst:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Grand Theft Auto: San Andreas, begint me eigenlijk een beetje uit me strot te komen. :D

En de Multiplayer mods dan ?

Geplaatst:

Mijn beste RPG Game : Oblivion

Mijn beste Race-Game : Gran Turismo 4

GTA Speel ik niet zo veel meer als vroeger,het begint wat te vervelen.

Geplaatst:

Final Fantasy X, Final Fantasy X-2, Fire Emblem Path of Radiance, Fire Emblem The Sacred Stones, Gran Turismo en GTA SA en nog wel een paar.. :sigaar:

Geplaatst:

Mijn beste game die ik gekocht heb is toch zeker wel Call of Duty 2.

Ik speel het nog elke dag en dit zal nog wel even doorgaan.

Geplaatst:

Ik heb een aantal games waar ik altijd plezier van heb..

• Om te beginnen met: San Andreas
  • Counter Strike
  • Robin Hood : The Legend of Sherwood.
  • Vroeger vond ik Rollercoaster Tycoon super leuk.

Geplaatst:

1. GTA San Andreas: Voor PS2 op 28 oktober gekocht (release data), en later heb ik de PC versie gekregen van een vriend. Dit spel speel ik (bijna) dagelijks nog.

2. GTA Vice City: Ook voor PS2 op release data gekocht (eind oktober 2002), en later gekocht voor de PC. Speel dit spel nog regelmatig.

3. Def Jam Fight for NY: Ook op release data gekocht (eind september 2004). Ik speel dit spel nog regelmatig tegen mijn vrienden. Echt geweldig! :*D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik was bij een vriend van me en hij speelde heel graag GTA op zijn ps2, ik mocht het ook even spelen en was er meteen aan verkocht. Dus ik thuis onmiddelijk geld bijeen genomen en naar de winkel. Ik had geluk dat GTA 3 er lag, want die andere games stonden me niet echt aan die er lagen. Sinds de dag dat ik GTA 3 had moest ik alle nieuwe die uitkwamen hebben.

GTA 3 dus, dat was het eerste GTA spel dat ik gekocht heb (emotionele waarde :-( ) :bonk:

Bewerkt: door Flashgirl

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...