nick11123 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 wat is jou beste koop ooit en wat voor spel die van mij was toch wel Gta SanAndreas want ik heb hem in Januari 2005 gekocht en als ik hem ook maar een keer weer speel dan blijf ik hem spelen ondank dat hij maar €54,- koste Reageren
Little Mister Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Voor mij tot nu toe ook SA.. Ik kan me nooit vervelen in dat spel. Je hebt er echt eindeloos plezier aan en dat heb je aan heel veel games niet. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Bij mij ook San Andreas Heb hem op 10 juni gekocht voor de pc, en hij blijft leuk! Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Mijn beste aankopen zijn Def Jam: Fight for NY en Need for Speed: Underground 2. Def Jam: Fight for NY, omdat ik ervan hou om gastjes in elkaar te trappen. (In games he. ) Need for Speed: Underground 2 omdat ik echt van dat streetrace gevoel hou, en ook van het tunen. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Grand Theft Auto: San Andreas, begint me eigenlijk een beetje uit me strot te komen. Bewerkt: 29 april 2006 door General Lee Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Grand Theft Auto: San Andreas, begint me eigenlijk een beetje uit me strot te komen. En de Multiplayer mods dan ? Reageren
Velaro Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Mijn beste RPG Game : Oblivion Mijn beste Race-Game : Gran Turismo 4 GTA Speel ik niet zo veel meer als vroeger,het begint wat te vervelen. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 FIFA 06 Gewoon een topgame man! Reageren
Rullez Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 wat denken jullie gta sa natuurlijk Reageren
Silverwing Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Final Fantasy X, Final Fantasy X-2, Fire Emblem Path of Radiance, Fire Emblem The Sacred Stones, Gran Turismo en GTA SA en nog wel een paar.. Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Mijn beste game die ik gekocht heb is toch zeker wel Call of Duty 2. Ik speel het nog elke dag en dit zal nog wel even doorgaan. Reageren
Eli R Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 The legend of Zelda: Ocarina of time, daar heb ik me toch wel een jaar of 6 mee vermaakt. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik heb een aantal games waar ik altijd plezier van heb.. Om te beginnen met: San Andreas Counter Strike Robin Hood : The Legend of Sherwood. Vroeger vond ik Rollercoaster Tycoon super leuk. Reageren
Damos Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Mijn allermooiste gam aankoop was die van call of duty 2 die is echt klasse mooi. Reageren
Bling Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 1. GTA San Andreas: Voor PS2 op 28 oktober gekocht (release data), en later heb ik de PC versie gekregen van een vriend. Dit spel speel ik (bijna) dagelijks nog. 2. GTA Vice City: Ook voor PS2 op release data gekocht (eind oktober 2002), en later gekocht voor de PC. Speel dit spel nog regelmatig. 3. Def Jam Fight for NY: Ook op release data gekocht (eind september 2004). Ik speel dit spel nog regelmatig tegen mijn vrienden. Echt geweldig! Reageren
Flashgirl Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Ik was bij een vriend van me en hij speelde heel graag GTA op zijn ps2, ik mocht het ook even spelen en was er meteen aan verkocht. Dus ik thuis onmiddelijk geld bijeen genomen en naar de winkel. Ik had geluk dat GTA 3 er lag, want die andere games stonden me niet echt aan die er lagen. Sinds de dag dat ik GTA 3 had moest ik alle nieuwe die uitkwamen hebben. GTA 3 dus, dat was het eerste GTA spel dat ik gekocht heb (emotionele waarde ) Bewerkt: 30 april 2006 door Flashgirl Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.