Legolas Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 mijne gta 3 en tekken tag tournament en PSE (pro soccer evolution) Reageren
Caltson Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 San andreas is na een jaar nog altijd de beste ooit! Reageren
HerrieM Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 De beste koop die ik gedaan heb was Outcast. Dat was onverwacht een héél mooi spel. Reageren
Wazuup Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Time splitters Future Perfect, echt een fantastisch mooi spel, en King kong is ook een erg goed spel. Reageren
EXIT Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 ik ook SA ik was zowat de eerste mens in belgie. want toen ie bij de winkel aan kwam heb ik gelijk gevraagt aan een werkneemster of ik er een exemplaar van mocht kopen. ze wast gaan vragen en het mocht Reageren
Le MrG Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik vind na 1 jaar nog steeds San Andreas übervetjes ! Nu nog meer omdat er MP mod's zijn Reageren
Advancegta Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 san andreas en lcs lcs omdat het op de psp is. Reageren
Ice Cold Killa Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Mijn beste aankopen zijn: Mercenaries Half-Life 2 San Andreas Reageren
kees1991 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 het beste spel wat ik gekogt heb is guild wars dit is ook het enige spel wat ik gekogt heb dat komt omdat guild wars een online spel is en daar kun je niet op een andere manier aan komen Reageren
Yohan Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Hoe goed GTA ook is deze games staan niet in mijn Top 5... - The Legend of Zelda: Ocarina of Time - 007 GoldenEye - Perfect Dark (N64) - Super Smash Bros ( hoe leuk zoiets simpels kan zijn) - The lord of the Rings: The Battle For Middle-Earth (I en II) GTA, gaat helaas na een tijdje vervelen en haalt het daarom niet in mijn top 5. Reageren
Juice Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 OMG, SSX On Tour is echt supergaaf! mijn top 5 (alleen games voor de NINTENDO GameCube): SSX On Tour The Urbz: Sims In The City Final Fantasy Crystal Chronicles Super Smash Bros Melee Super Mario Smash (Echt superlijp ) Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 GTA San andreas, is echt het beste spel wat ik ooit gespeeld heb! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.