Jump to content

beste koop

Recommended Posts

• Reacties 49
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Advancegta

2

• .Syfes

2

• Little Mister

1

• VforV

1

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb nogal al een waslijst. :puh:

• GTA: San Andreas
  • GTA: Vice City
  • GTA: Liberty City Stories
  • The Godfather The Game
  • Heroes 3
  • Empire Earth
  • Roller Coaster Tycoon
  • Age Of Empires
  • Age Of Mythology
  • Star Wars: Bounty Hunter
  • Star Wars: Starfighter
  • Star Wars: Battlefront
  • James Bond 007 Nightfire
  • James Bond 007 Everything Or Nothing
  • James Bond 007 From Russia With Love

... En nog veel meer. :bier:

En dan spellen zoals Roller Coaster Tycoon, Age Of Empires, Empire Earth... Die spellen zijn al wat oud, maar nog steeds speel ik ze graag en zijn ze fantastisch! Ook vind ik het heel leuk om eigen Campaigns te maken bij dat soort strategie games. Spellen die altijd leuk blijven, dat je hebt wanneer je het spel weer een keer overnieuw gaat spelen dat je dan weer de zelfde spanning ervan hebt (dat je het dus héél graag wilt spelen) zoals je het had toendat je hem gekocht had, noem ik zelf altijd klassieke games. Dat zijn de genen die ik hierboven heb staan zeker! Ach, ik heb zoveel games, die ik écht de een van de beste aanwinsten vind, maar die ga ik echt niet allemaal opnoemen. :puh:

Eigenlijk vind ik sommige PC games, die misschien nog van 1997 zijn, die misschien qua graphics en zo heel slecht zijn, soms net zo leuk als die van tegenwoordig.

Net zoals een game genaamd 'Frogger', dan moest je met zo'n kikker overal heen springen en zo baby kikkertjes verzamelen e.d. De insteek was best simpel, maar heel verslavend! :bier:

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

Ik heb er enkele waar ik aan verslaafd ben / geweest ben:

• Worms 2
  • Age of Empires 2 (Gold Edition)
  • Grand Theft Auto: San Andreas
  • Grand Theft Auto: Liberty City Stories
  • GTA2
  • Half-Life

Vorig jaar was ik bezeten van Half-Life, ik had dan nog de Franse versie die mijn neef op mijn PC gezet had. Grafisch gezien is het geen topper maar het als je het verhaal bekijkt is het een topspel. Ik ben ook lang verslaafd geweest aan Age of Empires 1 en 2. Door die reeks interesseert geschiedenis me meer omdat je een beetje vorm kan geven aan die historische periodes. Ik heb sinds kort ook Age of Empires 3. Ook een mooi spel, maar ik had er meer van verwacht. Uit de AoE-trilogie staat Aoe 2 nog steeds aan de top. Mijn eerste GTA was GTA2, die ik ook via mijn neef heb leren kennen. Ik ben er denk ik 2 jaar aan verslaafd geweest. Mijn eerste 3D-GTA was GTA LCS. Daarna heb ik GTAIII, GTA VC en GTA SA gekocht. Ook nu ben ik nog bezeten van de serie (anders was ik hier niet, denk ik). En dan is er natuurlijk Worms 2, ook een amusant spelletje waar ik veel plezier aan beleefd heb.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...