Dutchy3010 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 (bewerkt) Ik heb twee vraagjes: 1. Mijn virusscanner (Norton) geeft mta aan als een virus (Trojaans paard)! waarom is dat? 2. Dit is waarschijnlijk een stomme vraag... Maar ik kan niet op de server van gtagames komen! ik voer in bij dat quick connect: Host: Mtaserver.gtagames.nl: 22003 Pass: maar dan komt er: Connection timed out! te staan kan iemand bij helpen? alvast bedankt! Bewerkt: 29 april 2006 door Dutchy3010 Reageren
Azer Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 Er zit geen virus in de bestanden van MTA & de gtagames server is voor zover ik weet down op het moment... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 29 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2006 o, ok ik snapte het al niet, maar doe ik het zo wel goed invoeren? Heb nog gekeken met de zoekfunctie, maar daar werd nergens vermeld dat de server plat lag... Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 29 april 2006 Rapport Geplaatst: 29 april 2006 o, ok ik snapte het al niet, maar doe ik het zo wel goed invoeren? Heb nog gekeken met de zoekfunctie, maar daar werd nergens vermeld dat de server plat lag... Misschien heb je het over het hoofdt gezien, Dutchy3010. Maar in het mededlingen fora stond er dit topic over. Dat voor alle MTA-liefhebbers van GTAForum/GTAGames de server offline is. Hier vind je het gehele topic. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 O, sorry! Als je mta intypt (of mta server ofzo) krijg je zoveel, dat ik dit idd over het hoofd heb gezien! Nouja, dan is dat probleem opgelost Reageren
Ewoud Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 1. Mijn virusscanner (Norton) geeft mta aan als een virus (Trojaans paard)! waarom is dat? Dit komt omdat je via je verbidding data gaat binnehalen en daarvoor krijg je een waarschuwing. Als je hem gewoon weg klikt is er niks aan het handje. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Hij blijft maar terugkomen iedere keer weer en dan slaat heel het spel vast... Reageren
Ewoud Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ah, bekend probleem. Vast en zeker norton 2005? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 ja, klopt maar ik weet nu een manier gewoon dat open laten staan, dan komt het niet nog een keer maar, weten jullie al wanneer de server weer online komt? Groetjes, Dutchy3010 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.