Jump to content

2 vraagjes

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb twee vraagjes:

1. Mijn virusscanner (Norton) geeft mta aan als een virus (Trojaans paard)! waarom is dat?

2. Dit is waarschijnlijk een stomme vraag... Maar ik kan niet op de server van gtagames komen!

ik voer in bij dat quick connect:

Host: Mtaserver.gtagames.nl: 22003

Pass:

maar dan komt er: Connection timed out! te staan

kan iemand bij helpen?

alvast bedankt!

Bewerkt: door Dutchy3010
Geplaatst:

Er zit geen virus in de bestanden van MTA & de gtagames server is voor zover ik weet down op het moment...

Geplaatst:

o, ok :) ik snapte het al niet, maar doe ik het zo wel goed invoeren?

Heb nog gekeken met de zoekfunctie, maar daar werd nergens vermeld dat de server plat lag...

Geplaatst:
o, ok :) ik snapte het al niet, maar doe ik het zo wel goed invoeren?

Heb nog gekeken met de zoekfunctie, maar daar werd nergens vermeld dat de server plat lag...

Misschien heb je het over het hoofdt gezien, Dutchy3010. Maar in het mededlingen fora stond er dit topic over. Dat voor alle MTA-liefhebbers van GTAForum/GTAGames de server offline is. Hier vind je het gehele topic.

Geplaatst:

O, sorry! Als je mta intypt (of mta server ofzo) krijg je zoveel, dat ik dit idd over het hoofd heb gezien! Nouja, dan is dat probleem opgelost :)

Geplaatst:
1. Mijn virusscanner (Norton) geeft mta aan als een virus (Trojaans paard)! waarom is dat?

Dit komt omdat je via je verbidding data gaat binnehalen en daarvoor krijg je een waarschuwing. Als je hem gewoon weg klikt is er niks aan het handje.

Geplaatst:

ja, klopt :duh: maar ik weet nu een manier :puh: gewoon dat open laten staan, dan komt het niet nog een keer :puh:

maar, weten jullie al wanneer de server weer online komt?

Groetjes, Dutchy3010

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...