Dizcid Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik heb een backup van mijn documeten op een dvd-rw schijf nu wil ik alle bestanden van de dvd-rw schijf kopieren maar ik krijg steeds een bericht de de bestanden beschadigt zijn of kan niet worden gelezen. Weet iemand hier iets op? Reageren
ikt Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Je dinges is verkeerd gebrand... Reageren
Dizcid Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Je dinges is verkeerd gebrand... dat vind ik dan heel raar want ik heb al een paar keer gebrand nu heb ik er niks aan Reageren
Goliat Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Is je DVDtje niet gewoon beschadigd?, ik denk niet dat het geen krasjes zijn omdat ik denk dat je toch wel slim genoeg bent om zulgvuldig met je DVDtje om te gaan, de kans is wel groot dat er vette vingers op zitten of dat het CD hoesje niet schoon was waar je, je DVDtje in hebt gedaan. Ik koop altijd voor 1 euro een CD schoonmaak kit bij de Blokker, werkt perfect dus mischien zou je dat eens kunnen proberen. Succes. Bewerkt: 30 april 2006 door Goliat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.