~Mario~ Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Hallo beste mensen, tijdens het opstarten van me pc krijg ik elke keer deze melding:Installeer systeem 32.hal Hoe kan ik dat vinden? Reageren
Damos Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik weet het niet zeker maar volgens mij is er iets in de hoofdmap verdwenen dat je weer terug moet zetten. @start hij daarna wel op? Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Nou waar kan ik dat bestand dan vinden? Reageren
Damos Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Dat weet ik niet kijk eens in de prullenbak of ga de computer opnieuw instaleren verder kan ik niet helpen. Reageren
ikt Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Heb je een 2e WIndows computer? Zoek op die computer naar de exacte plaats van et betsandje. Kopieer het en plak het in de probleemcomputer op dezelde plek. Nu hoop ik voor jou dat hij werkt. Reageren
Damos Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Volgens mij staat het bestand in de map windows en dan system32 ofzo Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Nee daar kan ik hem ook niet vinden!!!!!!! Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Er is hoogstwaarschijnlijk iets verdwenen uit 'C:/WINDOWS/System32' Ik zal zo meteen effe een screen posten van alle mappen in die map. Kijk ff of je deze mappen allemaal hebt, als er een ontbreekt weet je dat en kan je eventueel die map overzetten vanaf een andere Windows. Als je ze wel allemaal hebt, dan weet ik ook niet wat het probleem is. Van een '.hal' extensie heb ik ook nog nooit gehoord. HAL Extensie: Hardware Abstraction Layer (HAL), Gevonden op Microsoft.com, misschien heb je hier wat aan. Bewerkt: 30 april 2006 door Big Boss Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Nou ik laat het er zo maar bij maar toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.