ACID Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) hoi, soms zie ik mensen bij thug2 bijvoorbeeeld op een gitaar als skate board rijden en ook op andere dingen als skateboard maar hoe kan ik dit ook doen ? en als ik met mij thus 2 online wil en ik ga in een server staat er connection refused, wat kan ik hier tegen doen ? en hoe kan ik m'n custom face 128x128 pixels krijgen ? en hoe kan ik m'n thps3 updaten ? p.s. m'n thug2 is legaal ! Bewerkt: 30 april 2006 door spacerune Reageren
camouflage Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Het zijn waarschijnlijk cheats/mods ofwel kijk je even bij de tricklist want daar staan soms speciale tricks dat je opeens andere voertuigen hebt (unlock even skaters dan hebben ze soms ook andere voertuigen...) aan de server kun je niets doen probeer opnieuw opnieuw en opnieuw ooit zal het wel lukken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.