Fuffie Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 kent iemand een versie van fraps waar je heel lang mee op kan nemen zonder geluid zo'n versie had ik laats nog maar de werkte niet bij san andereas heeft er iemand er verstand van die ook bij san andereas werkt Groetjes fuffie havermout Reageren
Dynamic Geplaatst: 14 mei 2006 Rapport Geplaatst: 14 mei 2006 Alsjeblieft hier is hij dan! *clickje* je moet wel even inloggen bij gtagames Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Fraps is een programma waarmee mee je bewegende beelden kan opnemen. Je kan het programma dus downloaden op Gtagames zoals Dynamic al had gezegt. Als je vragen hebt over Fraps zelf dan kan je ze altijd stellen . Edit aan sarwish: Geen probleem Bewerkt: 16 mei 2006 door SummerBase Reageren
Froodooo Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 wat is dat precies Dat is dus een Fraps versie waarmee je oneindig op kan nemen op een resolutie van 640x480. Kijk hier maar, dat is hem. Jij vroeg hier toch om? Dynamic heeft het je nu dus gegeven, wat jij zocht. Als je nog vragen hebt, kijk dan even naar de berichtjes die eronder zijn geplaatst, misschien staat jouw vraag er ook nog wel tussen, en anders stel je hem hier. Succes ermee! Reageren
Dynamic Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 (bewerkt) Fraps is een programma waarmee mee je bewegende beelden kan opnemen.Je kan het programma dus downloaden op Gtagames zoals Dynamic al had gezegt. Als je vragen hebt over Fraps zelf dan kan je ze altijd stellen . Ik heb zelf ook nog een vraagje :$ :$ Waarom neemt fraps bij mij zo sloom op! Hij word altijd sloom als ik f9 ofzow druk en als het filmpje uitgefilmt is word hij weer snel als ik dan het filmpje bekijkt is het filmpje helaas ook traag:( Ligt het aan me Videokaart? Ik heb een: Nvidia Geforce 2 Ti(Microsoft Corporation) Dynamic Bewerkt: 16 mei 2006 door Dynamic Reageren
byze Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 misschien helpt het als je bij movies het op 60 FPS zet of als je FRAPS 2.7 hebt zoals mij t onderste vakje pakken en gewoon 100 er in zetten. Reageren
Joriz Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Dat licht niet aan het ingestelde FPS maar aan je krachten van je PC. Je kan met een hoger framerate opnemen door de resolutie en instellingen van je spel lager te zetten of door een snellere pc te gebruiken. Reageren
SummerBase Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 (bewerkt) @ Dynamic: Dat ligt zeer waarschijnlijk aan je computer. Niet alleen de videokaart is natuurlijk van belang bij de snelheid van je computer in samen werking met Fraps. Het werkgeheugen, cpu (processor) en videokaart vormen toch wel de meeste dingen uit in je computer voor het gamen. Die Nvidia kaart die jij aangeeft is wel een beetje oud. Ik zou hem vervangen door bijvoorbeeld 1 uit de 5 (Nvidie 5200/5600/5800+) serie. Dan zal hij San Andreas niet mooi tonen maar wel redelijk goed. Als je alvast vooruit wil denken met de komst van GTAIV (Gta4) dan zou ik voor een sneller model gaan. Dan zou ik voor een 7600 of mischien als joun budget dat red een 7800 of hoger. Je kan natuurlijk ook wat meer werkgeheugen kopen. Je kan een nieuwe processor kopen. Als je me wat meer informatie van je computer kan geven kan ik of één van de andere wat meer informeren en natuurlijk tips geven. Ook kan je overbodige programma's die op de achtergrond werken uitzetten. Denk aan msn of andere programma's. Let wel op: zet niks uit waarvan je niet weet wat het is. Wat ik je aan raad is je resolutie van San Andreas lager zetten. Natuur kan je de draw distance en alle andere zaken lager zetten. Dit zal een minder mooi resultaat geven. Maar wat wel resulteert je (waarschijnlijk) geen traag spel krijgt tijdens het spelen. Als je nog vragen hebt zal ik ze graag beantwoorden. Edit: Ik was even ergens anders mee bezig dus ik was vergeten te posten, Joriz was me voor! Bewerkt: 22 mei 2006 door SummerBase Reageren
byze Geplaatst: 23 mei 2006 Rapport Geplaatst: 23 mei 2006 ah dacht dat hij t opgenomen filmpje bedoelde een nieuwe kaart zou wonderen doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.