Jump to content

100 % save game.


DenkaanHenk

Recommended Posts

Hey DenkaanHenk, :cya:

Ik upload hem voor je!

-

Hier is de savegame. Met dank aan Dizzee:

WOW bedankt Dizzee bedankt Ruurd.

Ruurd wil je de save game laten staan.

Want ik ben nu niet thuis.

En ik heb mijn sony psp niet bij me.

Please ? ;)

En hebben jullie ook de uitleg.

Want ik heb GTA LCS op de sony psp.

Niet op de computer.

KIk snap dan niet hoe het meot.

Bewerkt: door denkaanhenk
Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk laat ik hem even staan. Ik laat de savegame's er altijd net zolang staan totdat mijn 10MB upload ruimte vol is. Dan erwijderd ik alle bestanden behalve plaatjes. Genoeg gekletst! Volgens mij staat hier hoe je je savegame terug moet zetten:

Je moet dus je eigen savegame geven met een missie waar je niet uitkomt. Deze zullen andere dan voor jou uitspelen en naar jou terug sturen. Dan zet je hem weer op je PSP en heb je die missie gedaan. Je kan niet vragen naar een savegame want de kans is erg klein dat mensen bij dezelfde missie zijn.

Ikhoop dat je eruit komt. En anders moet je maar wat proberen. Ik denk gewoon dat je ze op de memorycard moet zetten en daarna proberen te laden. Maar misschien moet je ze ook wel in de goedde map stoppen. Succes, die savagame stata er nog wel een week!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik wel weet: Je moet eerst de PSP met een kabel (in jou geval USB kabel) op je PC aansluiten. Als je dat gedaan hebt, hebbe de PC en PSP contact met elkaar. Je kunt er nu een aantal bestanden opzetten zoals savegame's of iets dergelijks.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik wel weet: Je moet eerst de PSP met een kabel (in jou geval USB kabel) op je PC aansluiten. Als je dat gedaan hebt, hebbe de PC en PSP contact met elkaar. Je kunt er nu een aantal bestanden opzetten zoals savegame's of iets dergelijks.

thanx. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Je kon je bericht toch editen ipv te dubbelposten?

-Sluit je PSP aan op je PC.

-Ga naar 'Deze Computer' en dubbelklik op 'Verwisselbare Schijf (G).

-Kopieer de 100% savegame naar PSP/SAVEDATA/ULES00151Sxx (x is het nummer van het slot, ik weet niet welk slotnummer die savegame heeft)

Ik hoop dat je hieraan wat hebt. :)

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn sony psp herkent het bestand niet als ik hem in mijn save data zet.

Hoe kan dat ?

Heeft iemand een hele grote uitleg hoe het PRECIES moet ?

Alle stappen van de uitleg graag. :-(:-(:-(:-(:-(:-(:-(

Zorg eerst dat je de map PSP/SAVEDATA/ aangemaakt hebt.

In de rar-file waar mijn 100% savegame inzit, zit ook een map. Namelijk de map ULES00151S01.

Heel die map moet je dan in c:\verwisselbare schijf\PSP\Savedata zetten. Je hebt dan c:\verwisselbare schijf\PSP\SAVEDATA\ULES00151S01\staan.

Zorg wel dat je het cijfer van de map niet verandert (bv van 01 naar 00), anders zegt je psp dat de savegame corrupt is.

Hierna zou je de savegame gewoon moeten kunnen laden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...