Toon0156 Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Waar moet je precies staan voor die foto's te maken? Heb al een aantal foto's gemaakt maar bij een aantal worden ze geteld en bij een aantal niet. Hij telt ze dus niet allemaal. Moet je er onderstaan of ergens anders Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Hey Toon, Als je een camera in je hand hebt, dan moet je naar een plek toerijden/lopen. Als je bij die plek bent aangekomen waar een Snapshot te maken valt. Dan draai je met je camera in de lucht. Dan zie je iets draaien met een kamertatje erin. Daar maak je een foto van. Dan komt er iets van dit in je beeld: 24/50 collected. Dat beketend hoeveel je al gevonden hebt. Hier vind je de locaties van de Snapshots. EDIT: Van zo'n ding (plaaje hieronder) in de lucht (die allleen maar met een camera te zien is), moet je een foto maken. Als je hem goed en duidelijk gefotografeert hebt, dan heb je er weer 1 verzameld. Als je er niet uitkomt kun je altijd nog meer vragen stellen hoor. Succes! Bewerkt: 30 april 2006 door Ruurd31 Reageren
Toon0156 Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Hoi, Dat weet ik maar ik maak er dan een foto van en krijg dat 24/50 bv niet in beeld omdat ie hem niet meerekend of zo. Waar moet je precies staan om dat draaiende dingetje te foto graveren? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Je moet staan op de plek, waar je dat ding in de lucht goed in beeld hebt. Als je dat ding perfect in beeld hebt (zoals het plaatje hierboven). Dan kun je er een foto van maken. Als je dan een foto ervan gemaakt hebt, dan komt dat in beeld. Let op! Je moet er wel goed en duidelijk een plaatje van maken. Dus misschien moet je wat inzoomen en misschien ook wel wat uitzoomen. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Soms is het ook zo dat je de foto niet ziet, ondanks dat je weet waar hij staat! (bijvoorbeeld door wikigta) dan moet je hem gewoon nemen! Dan kan hij hem gewoon rekenen, dat was bij mij ook Reageren
Toon0156 Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Kan alleen de foto 33 zien vinden. Is bij die 5 flat gebouwen aan het begin van de stad. Moet bij de 2de vanaf de stad te zien zijn. Maar kan het niet vinden. Weet iemand raadt? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Als je met 33 inderdaad bolletje 33 bedoeld van de WikiGTA map dan moet je met je rug naar de 5 torens gaan staan en dus met je snufferd naar de snelweg toe. Je ziet dan een laag gebouw met een soort van glazen luifel ertussen. Photo nummer 33 zit precies boven die luifel . En als je 32 bedoeld: die zit inderdaad boven toren nummer 2, gerekend vanaf de rechterkant. Ga er precies recht tegenoverstaan op de snelweg (kijk op het kleine radarschermpje op de eerste screen waar ik destijds stond) en zoom helemaal in op de toren. Dan zie je nummer 32 vanzelf.... Reageren
Toon0156 Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Kan het zijn dat ik hem al heb gefotografeerd? Of als je hem voor de 2de keer fotografeerd zie je dan ook dat bolletje? Reageren
Kraay Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Kan het zijn dat ik hem al heb gefotografeerd? Of als je hem voor de 2de keer fotografeerd zie je dan ook dat bolletje? Dat zou kunnen ja, als je hem eenmaal gefotografeerd hebt staat ie er niet meer Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ja, dat kan ja. Maar zoals in mijn antwoord hierboven al gezegd heb, moet je hem gewoon proberen te nemen. Soms zie je het bolletje niet, maar krijg je hem er toch bij als je goed fotografeerd (tenminste, dat was bij mij bij 2 van die bolletjes zo...) Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Kan het zijn dat ik hem al heb gefotografeerd? Of als je hem voor de 2de keer fotografeerd zie je dan ook dat bolletje? Als je het spel op de PC hebt kun je ook je savegame even uploaden via Rapidshare.de of "Jou persoonlijke bijlagen". Als je ik hem dan bijvoorbeeld voor je download kan ik met een programma (SAMA) precies zien welke je bent vergeten. Wil je hier graa gebruik van willen maken. Dan kun je altijd je savegame uploaden! Reageren
gelkop Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ik heb de photo oppunertinities op de volgende manieren gevonden: Ik heb de kaart van op WikiGta afgedrukt; dan heb ik de cheat "altijd nacht" ingevoerd (sry maar ik kan het niet laten om te cheaten ); Als je dan op de kaart kijkt waar je moet zijn, zie je omdat het nacht is iets fonkelen, dat is de oppunertinity. Je moet volledig inzoomen op het cameratje (ook al zie je naar jou gedacht het te fotograferen gebouw niet meer goed), want dan ben je zeker dat je hem gehaald hebt. Telkens ik een foto juist genomen heb, kruis ik die aan op mijn kaartje. Als ik er een niet direct vind, dan doe ik die in een andere kleur, zodat ik op het einde nog eens kan herzoeken, of ik hem al eerder genomen heb zonder echt op zoek te zijn ernaar. veel succes, het is een leuke bezigheid en een andere manier om san Fierro te verkennen! Reageren
VforV Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Hoe weet je als je ergens langs wandelt ofzo dat die plaats een foto-opurtunity is? Komt er iets op je scherm ofzo? Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Er komt dan een fel licht, op de plaats waar de opurtunity is, daardoor zie je hem. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Vooral 's nachts zie je een paarse gloed. Ook in de buurt van elke phote oppertunity vind je een fotocamera. Als je dan met de fotocamera op de paarse gloed richt, zie je een fotocameraatje. Van de cameraatje moet je dan een foto maken. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.