Foxr Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ik vindt t eigenlijk een beetje raar, die 50 foto's die je moet nemen... Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Wat vind je er raar aan dan? R* heeft het er voor de gein ingestopt, netzoals Hidden Spray, en Oysters, in Vice City had je weer Hidden Packages. Dus zo raar is het niet! Reageren
Dinkydau Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Kan het zijn dat ik hem al heb gefotografeerd? Of als je hem voor de 2de keer fotografeerd zie je dan ook dat bolletje? Als je het spel op de PC hebt kun je ook je savegame even uploaden via Rapidshare.de of "Jou persoonlijke bijlagen". Als je ik hem dan bijvoorbeeld voor je download kan ik met een programma (SAMA) precies zien welke je bent vergeten. Wil je hier graa gebruik van willen maken. Dan kun je altijd je savegame uploaden! Kan je met dat programma ook de tags in los santos zien die je bent vergeten? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Kan je met dat programma ook de tags in los santos zien die je bent vergeten? Ja hoor In dit topic van Dizzee vind je ermeerover. En hier is de de (verlopen) download link. Mocht je hem willen hebben, dan kun je me altijd vragen. Edit @Foxr: De hidden sprays, photo obs, horseshoes, oysters zitten erin om het spel leuker te maken. Door zo'n ding te pakken verken je de stad en zie je alle leuke plekjes. Eigenlijk is dat er om van het spel te genieten, je ondekt de leuke plekjes en ziet leuke dingen. De Photo-obs hebben ook nog een extra functie: Tijdens het fotograveren van deze dingen komt het in je Gallery te staan. De foto's dan. Zo heb je ook een leuk setje foto's in je Gallery. Bewerkt: 9 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Typhoon Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Ja je kan daar de hiddensprays ook opzoeken , dit topic vindt je er meer info over, en dit is de downloadlink, de link die in dat topic staat werkt niet meer. Reageren
Foxr Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Nouja, die HP's van toen en die oysters, tags en hoefijzers zijn wel goed. Alleen vindt ik die foto's nogal moeilijk te vinden ZONDER map erbij. En wie gaat nou steeds met de camera voor z'n ogen rondlopen door GTA? Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Kijk, als je door San Fierro loopt. Dan kun je de moeilijke plekjes wel zien. Als je een moeilijk plekje ziet, of belangrijk dan moet je het fotograveren. Waarschijnlijk zal er dan een Ob zitten. Maar om je vraag te beantwoorden: Niemand.. Naja, alleen als het verplicht is hé.. Bewerkt: 9 mei 2006 door Ruurd31 Reageren
Scooter Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Nouja, die HP's van toen en die oysters, tags en hoefijzers zijn wel goed. Alleen vindt ik die foto's nogal moeilijk te vinden ZONDER map erbij. En wie gaat nou steeds met de camera voor z'n ogen rondlopen door GTA? Hint: Je moet gewoon in de nacht zoeken. Dan geven de plekken van waar je een snapshot moet maken licht. Dan zie je een velle lichtbol. Als je dan met je camera ernaar kijkt, zie je een camera draaien. Zo is het makkelijker te zoeken. Reageren
Dinkydau Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 (bewerkt) Kan je met dat programma ook de tags in los santos zien die je bent vergeten? Ja hoor In dit topic van Dizzee vind je ermeerover. En hier is de de (verlopen) download link. Mocht je hem willen hebben, dan kun je me altijd vragen. Edit @Foxr: De hidden sprays, photo obs, horseshoes, oysters zitten erin om het spel leuker te maken. Door zo'n ding te pakken verken je de stad en zie je alle leuke plekjes. Eigenlijk is dat er om van het spel te genieten, je ondekt de leuke plekjes en ziet leuke dingen. De Photo-obs hebben ook nog een extra functie: Tijdens het fotograveren van deze dingen komt het in je Gallery te staan. De foto's dan. Zo heb je ook een leuk setje foto's in je Gallery. Ik heb ze nu alle honderd. Nu ben ik blij. Bewerkt: 9 mei 2006 door kesava Reageren
Foxr Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Sommige photo-ops zijn niet echt interessant om te zien. Overigens moet je altijd ook zo ver inzoomen, dat je eigenlijk niks van wat mooi is op de foto kunt zien. Soms alleen een stukje pilaar van de brug, of gewoon de blauwe lucht, óóóf het uiterste puntje van een toren! Reageren
Dinkydau Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ik kan die dingen die je moet fotograferen niet vinden ookal weet ik waar ze ongeveer staan. Ik gebruik namelijk een kaartje waar ze op staan. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ik kan die dingen die je moet fotograferen niet vinden ookal weet ik waar ze ongeveer staan.Ik gebruik namelijk een kaartje waar ze op staan. Ze zijn met het blote oog ook niet te zien, pas als je met de camera inzoomt zie je ze. Ik raad je aan vooral 's nachts te zoeken omdat ze dan meer opvallen. Ze zitten meestal op heel sneaky plekjes zoals achter een bord. Misschien kun je dit kaartje gebruiken, als je op een nummer klikt komt direct een screen in beeld zo weet je direct waar hij precies hangt! Veel plezier en succes! Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Als je de WikiGTA map gebruikt om de photo-ops te zoeken kun je aan de balletjes op het kaartje al ongeveer de juiste plek bepalen en daarvast naar toe rijden/lopen/varen/wandelen/vliegen.....vervolgens klik je op het betreffende balletje op Wiki en krijg je twee screenshots van de photo-ops te zien + een beschrijving over de locatie. Heel eerlijk: als je ze dan nóg niet kan vinden Ga consequent op de plaats staan waar CJ in screenshot 1 staat en zoom op dezelfde manier én in dezelfde richting in als degene heeft gedaan die die screens genomen heeft. Dan moet het gewoon lukken hoor..... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.