Goliat Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Thema: Freestyle (je mag zelf iets bedenken) Soort: Signature Max. Size: 400 x 150 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Inleveren: Zo snel mogelijk. Bring it on.
Goliat Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Ja hoor Hier is de mijne: Bewerkt: 30 april 2006 door Goliat
-Matthijs- Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Gaat deze battle nog door? Zo ja: -Matthijs-: Goliat: Veel succes!
-Niels- Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Omdat Goliat nu toch weg is van het forum en toch niets meer aan die punten heeft. Stem ik op: -Matthijs-
DaddyPimp Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Omdat Goliat nu toch weg is van het forum en toch niets meer aan die punten heeft.Stem ik op: -Matthijs- Dat is géén reden op op Matthijs te stemmen, je moet stemmen op het design, en niet of iemand aanwezig is of niet. Maar ik stem op Matthijs, daar zit goed kleurengebruik in. De effecten rond de soldaat zijn ook erg goed gedaan!
King Room Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Ik vindt die van Goliat heel mooi en die van Matthijs ook maar er kan maar 1 iemand de stem verdienen; En dat is GOLIAT Het was moeilijk maar die van Goliat vindt ik er meer vleuriger!! Respect!
Scooter Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Eyz, mijn stem gaat naar lang denken toch naar -Matthijs-. Ze zijn allebei erg mooi, maar in de sig van -Matthijs- zitten meer effecten. En die passen ook erg goed bij de kleuren van de render. Die van Goliat is ook erg mooi, mooie zachte kleuren die erbij passen. Maar wat ik net zei, in de sig van -Matthijs- zie je meer effecten. grtz, Scooter
RonaldVC Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik stem op Matthijs. Ondanks dat het formaat me niet echt aanstaat vind ik hem wel mooier als die van Goliat. Mooie achtergrond gemaakt, render goed in de sig verwerkt, en de tekst staat ook goed. Die van Goliat vind ik iets te onscherp. De kleurencombinatie is niet echt mijn smaak en ik vind de border iets te dik.. Tekst is wel leuk gedaan.. Mijn stem gaat dus naar Matthijs.
Giorgo Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Ik ga ook zeker voor Matthijs. Ik vind die van Goliat wat te overcontrast. Ook staat het linkse stuk me niet aan, teveel Ripple. Die van Matthijs zit echt veel werk in. Succes beide.. Giorgo
Tuindorp Hustler Click Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 (bewerkt) Stem gaat naar Goliat Goliat : Heel mooi gesynchroneerd en de tekst en border past erbij perfect! -Matthijs- : Heel mooi achtergrond alleen de tekst mocht wat donkerder en border ? Voor de rest beide mooi! Edit: Stemmen t/m 4 Mei Betekent dit dat mijn stem niet meer telt aangezien het nu de nacht is van 4/5 Mei ? Bewerkt: 5 mei 2006 door Tuindorp Hustler Click
Ferre Geplaatst: 5 mei 2006 Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 Stemmen t/m 4 MeiBetekent dit dat mijn stem niet meer telt aangezien het nu de nacht is van 4/5 Mei ? Je bent 5 uur, 41 minuten en 46 seconden te laat . Tot en met 4 mei, dus geen 5.
.Levi. Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Winnaar -Matthijs- +1 punt. Verliezer Goliat -1 punt. Well done. Topic locked & rank updated.
Recommended Posts