mickey Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Hey iedereen, Ik heb een probleem met mijn computer. Namelijk dat ik op internet geen koppelingen(links) meer kan openen. Weet iemand hoe dit komt en wat ik eraan kan doen? Greets, Mickey Reageren
Argon Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Bedoel je dat je niet meer op hyper links kan klikken of wat bedoel je jijst met "koppelingen"? Reageren
mickey Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik bedoel hyperlinks. Reageren
Argon Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Licht het aan de muis (kan je op andere dingen klikken bv op start onderaan) of aan je browser (meestal internet explorer) Reageren
mickey Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik kan alles gewoon aan klikken. Maar als ik een hyperlink aanklik, gebeurt er niks. Reageren
Argon Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Als je firefox gebruikt probeer dan is in internet explorer misschien lukt het daar wel mee. Als je ie gebruikt probeer dan is met firefox (getfirefox.com) Bewerkt: 30 april 2006 door juuldr Reageren
mickey Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Die link kan ik niet aanklikken. Is er ook een andere manier? Bewerkt: 30 april 2006 door mickey Reageren
Argon Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Die link kan ik niet aanklikken.Is er ook een andere manier? Ik wil niet irritant doen maar hoe kom je dan hier, om een bericht te posten moet je op links duwen anders kom je er niet he? En aangezien je zecht dat je er niet kan opklikken is het vanaf de PC gedaan waarop je het probleem hebt. Je kan de link ook invoeren he in je adresbalk he. Bewerkt: 30 april 2006 door juuldr Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.