Le MrG Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Gizmo, daar hebben we het net over gehad.. Dit topic gaat erover dat Sketchup gratis is, niet wat beter is... Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Iedereen alleen maar praten over het feit dat SketchUp gratis is en dat jullie het zo leuk vinden. Als jullie willen discusseren over wat leuker is maken jullie maar een topic aan "3ds max beter dan SketchUp?"! bvd. Jorge F Reageren
EXIT Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) groot gelijk vind ik Bewerkt: 1 mei 2006 door Tectron Reageren
SWYV Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 pfoe die sketchup is zoo slecht want geen export naar .3ds alleen de kzm van google earth Reageren
burpicane Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 In de pro versie heb je wel export naar .3ds... wil jij zeggen dat je in de gratis versie van 3ds max het wel kan? nee want die is er niet eens Reageren
DaBeast Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Jawel, Gmax . Heh, je kan niet eens exporteren naar 3ds .. Wat jammer, 3DS max is toch beter . All hail 3DS Max . Biertje . Greetz Reageren
burpicane Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Gmax is iets anders dan 3ds max Reageren
kees1991 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Als je het over 3d progjes heb heb je het natuurlijk ook over het renderen enzo.Deze models hierboven zijn in 3ds max in een uurtje te maken. Echt dan 100x zo mooi. En over die nr 2. Dat noem ik meer een baby laten spelen met een auto model. Niks meer. Als Sketchup zo geweldig is, waarom word dan zo'n beetje door alle top modellers in de wereld 3ds max gebruikt? dat is omdat sketchup geen modeling progama is maar een arcitectuur progama. dat is niet bedoelt om games mee te maaken of te editen maar om lantschapen en huisen mee te maaken en dat gaat tog echt makelijk met sketchup dan met 3d max (natuurlijk vint u dat weer niet!) en gesnolten modelen zijn er genoeg hoor. k laat so wel wat sien maar sorry ik mogt niet meer discuteeren over wat beten is en wat selcht is sorry Bewerkt: 1 mei 2006 door kees1991 Reageren
deagle Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Volgens mij maakt google sketchup gratis omdat ze willen beginnen met dit : maak je eigen huis in sketchup en plaats in googleearth . Kheb het ergens gelezen , maar weet niet waar. Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ja dat klopt, het is wel slim bedacht. Het witte huis was al nagemaakt ofzo... Reageren
Assassin Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Als ze nou eens modellen waar alle beveiligingscameras en medewerkers zitten, waar de president slaapt en waar alle geheime dossies zitten... Reageren
Blastov Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Gmax is iets anders dan 3ds max Vrijwel hetzelfde alleen 3ds max is uitgebreider. Assassin, moet dat grappig zijn ? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.