Jump to content

Oude serie

Moet de oude serie trug  

23 leden hebben gestemd

1. 1. Moet de oude serie trug???

• Ja!!!!
      9
    • Ja!!!
      3
    • Mischien
      11
    • 0

Recommended Posts

• Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Niels-

3

• Yohan

2

• Ferre

2

• kevin_92

1

Geplaatst:

Oude series zoals:

- Knight Rider

- The A-Team

- Dukes of Hazzard

Dat mag weer terug komen, dat digimon gedoe boeit met niet zoveel.

Kijk er toch nooooit na!

Geplaatst:

Ik zou graag de series van The A-Team, Dukes of Hazzard, Knight Rider, Buffy the Vampire Slayer en Angel terugwillen, dat vindt ik altijd mooie programma´s om te kijken. :)

Geplaatst: (bewerkt)
Oude series zoals:

- Knight Rider

- The A-Team

- Dukes of Hazzard

Kijk er toch nooooit na!

Niels zegt het al.

Keek ik vroeger altijd naar, A-Team :sigaar: (de rest van zijn lijstje ook). Maar dat begin liedje van The A-Team vond ik echt altijd: _O_

Bewerkt: door Ferre
Geplaatst:
Dat zijn kinderseries wie boeit dat nu :t

Mij boeit het wel :).

Alle series van Digimon moeten terug komen.

De rest zoals The A Team , Dukes of Hazzard is maar voor kleintjes.

Geplaatst:

Dat zijn kinderseries wie boeit dat nu :t

Mij boeit het wel :).

Alle series van Digimon moeten terug komen.

De rest zoals The A Team , Dukes of Hazzard is maar voor kleintjes.

Digimon is een complete naaper van die Pokemon.

The A-Team etc. is voor de echte (normale) mensen. :puh:

Geplaatst:
Oude series zoals:

- Knight Rider

- The A-Team

- Dukes of Hazzard

Kijk dat zijn nu leuke series, van mij mogen ze ook weer terugkomen, Ik geloof dat Dukes of Hazzard er nog in de afgelopen zomervakantie op was. Het zijn allemaal van die series waarvan je weet hoe het afloopt, maar toch blijft kijken. Ik heb overigens nog wel een DVD'tje van A-Team die kwam ik een toevallig tegen direct meegenomen. :)

Geplaatst:

The A-Team moet echt terug komen. Vroeger keek ik elke avond The A-Team. Met Murdock, Hanniebal Smith, BE, en nog zo iemand. Dat was zo'n player. Ze hadden zo'n mooi Ateam busje met een rode lijn. De Burrito in San Andreas lijkt er erg op, die auto noem ik gewoon eht A-Team busje. Op het begin is het spannend en dan later lukt het net. Dan maken ze een sterke auto - in de meeste gevallen - en dan rijden ze een gebouw binnen. Dan gaan ze schieten en gewoon: een topserie. Deze moet echt terug komen!

Geplaatst: (bewerkt)
The A-Team moet echt terug komen. Vroeger keek ik elke avond The A-Team. Met Murdock, Hanniebal Smith, BE, en nog zo iemand. Dat was zo'n player. Ze hadden zo'n mooi Ateam busje met een rode lijn. De Burrito in San Andreas lijkt er erg op, die auto noem ik gewoon eht A-Team busje. Op het begin is het spannend en dan later lukt het net. Dan maken ze een sterke auto - in de meeste gevallen - en dan rijden ze een gebouw binnen. Dan gaan ze schieten en gewoon: een topserie. Deze moet echt terug komen!

Ik keek er ook elke avond naar. Wat een mooie serie was dat. Een hype in de jaren 80 en 90. Nederland was toen in rep en roer.

Deze serie mogen van mij echt terugkomen:

- Full House

- Vrienden voor het Leven

- The A-Team

Waarom die series. Ik mis die goede oude humor uit die series.

Pokemon en Digimon hoeven voor mij niet terug.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:

Juist, die kreeg je vroeger op het kanaal V8, waar nu Veronica op zit. Nu is er geen A-team meer op TV. Als dat wel zo is, wil ik het graag weten! :*D

Geplaatst:

Knight Rider vondt ik ook wel leuk.

Van mij mag deze serie ook wel terug komen op TV. :)

En de Komedie-Serie - Full House vond ik ook erg leuk en die mag zeker terug komen op TV. :Y

Geplaatst:
Oude series zoals:

- Knight Rider

- The A-Team

- Dukes of Hazzard

Kijk er toch nooooit na!

Zoals sommige zijden, vind ik ook dat deze terug mogen komen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...