AmsterdamBoy Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Onderwerp: Maakt niks uit Soort design: Signature Size design: Maximaal 500 Keer 150 Render: Maakt niks uit Animatie: Maakt niks uit Premade: Liever niet *NA OVERLEG TOCH WEL* Tijd van inlevering: Als je klaar bent. Bewerkt: 30 april 2006 door AmsterdamBoy
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Ik wil wel tegen je. Ik ga er direct aan beginnen. Edit: Hier is die van mij: Ik weet het, hij is echt lelijk, maarja, ik had haast. Bewerkt: 30 april 2006 door General Lee
AmsterdamBoy Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) AmsterdamBoy General Lee Aangezien ik bang ben dat ik het niet red voor 00:00 zet ik m'n huidige signature in. Dit heb ik al afgesproken met General Lee. Succes GL!. Stemmen kan trouwens beginnen. Tot 2Mei 22:47:30! Bewerkt: 30 april 2006 door AmsterdamBoy
SummerBase Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Mijn stem gaat uit naar General Lee omdat het een mooie signature is tekst valt ietwat tegen maar de brushes en de geblende layer maken van deze signature een plaatje. Helaas Amsterdamboy, je boekt wel verbetering maar je kan nog niet tippen aan de Gerneral Lee. Wel leuk die digimon of hoe heten die poppetjes.
Dago58x Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Mijn stem gaat uit naar General Lee omdat het een mooie signature is tekst valt ietwat tegen maar de brushes en de geblende layer maken van deze signature een plaatje.Helaas Amsterdamboy, je boekt wel verbetering maar je kan nog niet tippen aan de Gerneral Lee. Wel leuk die digimon of hoe heten die poppetjes. Daar Ben ik HElemaal Mee Eens Alleen Ik denk dat ik Die Sig Van A.damBoy Nog al eerdere heb gezien Maar JA, Mijn Stem Gaat Naar General Lee
Thabit Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 vote General Lee Mooie sig, behalve de tekst.
AmsterdamBoy Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Mijn stem gaat uit naar General Lee omdat het een mooie signature is tekst valt ietwat tegen maar de brushes en de geblende layer maken van deze signature een plaatje. Helaas Amsterdamboy, je boekt wel verbetering maar je kan nog niet tippen aan de Gerneral Lee. Wel leuk die digimon of hoe heten die poppetjes. Daar Ben ik HElemaal Mee Eens Alleen Ik denk dat ik Die Sig Van A.damBoy Nog al eerdere heb gezien Maar JA, Mijn Stem Gaat Naar General Lee Kijk is even naar boven naar Premade : ............... 0-3 In de Eerste Helft. Nu kijken wat Amsterdam nu kan in de Tweede Helft .
DaBeast Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik vote voor Spidey , GL dus . Meer kleuren enzo, ook leukere effecten. Gewoon omdat hij veel mooier is dan die van A.boy. Greetz
Daan007 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik stem op GL. De lijnen rond Spiderman zijn heel erg mooi. de Apstracte achtergrond staat er goed bij De sig van A'damboy is ook mooi.. maar zijn font past er niet bij en dat is jammer
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ehm, ik bekeek net deze battle hoe het ging. En ik zie dat AmsterdamBoy gebanned is. Vreemd..., maar dan heb ik toch deze battle gewonnen. Ik stuur een mod een PB.
Slimm Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Battle afgelopen, winnaar General Lee. 1 Punt voor jou. Closed.
Recommended Posts