RobertSA Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Hallo iedereen, Ik zoek film(pje)s over hooligans(waargebeurd). Weet jij er een paar geef me de link van de site , Bedankt.
Giorgo Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Dan raad ik je een film aan.. The Greenstreet Hooligans. Ik heb hem thuis, prachtige film, gaat over engelse voetbalrellen. Een jongen (die van Lord Of The Rings) wordt van Harvard gegooid wegens valse beschuldingen. Dan komt hij naar Engeland en daar ontmoet hij iemand... en zo komt hij mee in de rellen.
-Niels- Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 GoogleVideo Zoek dan naar het trefwoord; Hooligans, rellen o.i.d. Ik heb net al één gezien, van Russia Hooligans.
Ruurd31 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik heb nog wel wat leuke video's gevonden: - Trailer van "The Greenstreet hooligans". Ik heb nog meer gevonden, je moet maar eens goed kijken. Deze filmpjes zijn gewoon geweldig. Veel kijk plezier! >>> Door Slimm: Filmpjes verwijdert op de trailer van een film na<<<
RobertSA Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Thnks!! was op vakantie dus kon niet kijken,maar BEDANKT.
Slimm Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 Ik heb liever niet dat er hier filmpjes met echt geweld gepost worden. Closed.
Recommended Posts