Jump to content

weer tegenslag voor EMINEM

Recommended Posts

Geplaatst:

Moeder Eminem stervende

30-04-2006 @ 04:11:11

bron Juizefm

--------------------------------------------------------------------------------

Eminem heeft het momenteel erg zwaar en het leven wordt voor hem alleen maar zwaarder. Nadat hij het huwelijk met zijn jeugdliefde Kim voor de tweede keer op de klippen zag lopen en zijn goede vriend rapper Proof werd doodgeschoten krijgt hij nu de volgende klap te verwerken.

Zijn moeder Debbie Nelson lijdt aan kanker en kreeg onlangs van de artsen te horen dat er geen kans meer is op genezing. Eminem, die nooit een hele goede relatie met zijn moeder had, zou toch flink zijn aangeslagen door dit nieuws. Volgens vrienden van de rapper probeert hij nu de relatie met zijn moeder te herstellen en hun ruzie bij te leggen, voordat het te laat is.

Sinds 2002 hebben Eminem en zijn moeder elkaar nauwelijks gesproken of gezien. Debbie klaagde haar zoon aan en eiste geld van hem, iets waar ze later spijt van kreeg, en Eminem veegde op zijn beurt de vloer met haar aan in zijn rapnummers. De laatste tijd leek het beter te gaan tussen de twee. Nadat Eminem in 2003 hoorde dat zijn moeder borstkanker had belde hij haar op. Een jaar later kon Debbie de ziekenhuisrekeningen niet meer betalen en besloot Eminem een bedrag van 300.000 euro neer te leggen zodat de behandeling verder kon gaan.

Helaas mocht de financiële steun van Eminem niet baten. De kanker is momenteel door haar hele lichaam verspreid en de artsen hebben haar opgegeven. Hoe lang ze nog te leven heeft is niet bekend, maar Eminem wil voordat ze overlijdt de ruzie hebben bijgelegd. Wel zou het voor de rapper moeilijk zijn om die stap te zetten, maar volgens vrienden hebben moeder en zoon via de telefoon alweer een paar keer met elkaar gesproken. "Zijn moeder is momenteel zeer zwak en het gaat steeds slechter met haar. Ze wil daarom ook graag de ruzie de wereld uithelpen en hoopt dat haar zoon binnenkort langskomt om alles uit te praten," aldus een vriend van Eminem's moeder.

Geplaatst:

Is natuurlijk weer erg voor hem, hij had al zoveel tegenslag.

Eigelijk vind ik ergens dat hij vroeger zijn moeder ook een beetje beter moest behandelen.

Maar eigelijk is het nu al te laat om zijn ruzie uit te praten.

Het is te hopen dat ze nog kan genieten van deze momenten.

Hopelijk zal het toch nog goed aflopen (waarschijnlijk niet dus...)

Geplaatst:
Da's wel klote, ondanks dat ik hem een ongelovelijke eikel vind.

Hoezow een eikel ?

Echt *** voor Em, het geluk is hem ook niet gegunt... :N

Hopelijk houd ie zich sterk voor Hailey en Laney...

Geplaatst:

Het isheel erg.

maar vverwacht dat alle deze drama zijn muziek nog verbeter als dat nog ken!!!!

Volgens mij ken je nooit beter zijn dan eminem.

Maarja dat is een ander verhaal.

Ik hoop dat er binnenkort (snel) nieuwe acd komt.

Met 50cent,dr dre,leden van d12 en gunint.dat is het ongerveer

Geplaatst:

Wat erg! IK denk dat niemand zoiets leuk zal vinden, ruzie of niet, jhet blijft wel je moeder.

Geplaatst:
Het isheel erg.

maar vverwacht dat alle deze drama zijn muziek nog verbeter als dat nog ken!!!!

Volgens mij ken je nooit beter zijn dan eminem.

Maarja dat is een ander verhaal.

Ik hoop dat er binnenkort (snel) nieuwe acd komt.

Met 50cent,dr dre,leden van d12 en gunint.dat is het ongerveer

Dr. Dre heeft wel een nieuwe: Dr. Dre - 2006

Geplaatst:

mm dat is echt heel erg voor eminem , het is hem echt niet gegunt :-(

hooop als het goed gaat met hun

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...