sarwish Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 ik kan Circle Airstrip vlieg missie niet halen wan het het is moeilijk in het midden van de cirkels te vliegen en al ik het heb gehaal met vliegen dan heb ik er 120 seconden gedaan voor het vliegen want het is te lang hebben julli goeie tips om die vlieg school missie Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 ey Sarwish. Veel probren is eigenlijk de enige tip. Probeer bij het opstijgen niet meteen omhoog te gaan. Maak snelheid door alleen gas te geven. Nu zal het vleigtuig vanzelf opstijgen, en trek dan de wiele in. Als je ze ingetrokken hebt kun je wel omhoog gaan. Niet ineens heel stijl omhoog gaan, maar gewoon even. En dan nog weer een beetje. Als je doo de eerste corona's bent gegaan, moet je proberen te sturen. Dit kun je doen met de vleugels, maar ook met de staart. Verder moet je proberen de besturing zo goed mogenlijk onder de knie zien te krijgen en heel veel oefenen. Dan wordt het vliegen steeds makkenlijker en dan haal je de school zo. Verder mocht je er hlemaal neit uitkomen: Dan kun je het savegame aanvraag forum gebruiken. Succes Reageren
sarwish Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 ow oke het luk echt niet want ik heb die vlieg school missie ( Circle Airstrip ) al 7 keer gedaan Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 ow oke het luk echt niet want ik heb die vlieg school missie ( Circle Airstrip ) al 7 keer gedaan Wat laat je om het savegame aanvraag forum te gebuiken? Heel leuk voor als je het spel op de PC hebt. Ander mensen halen de savegame voor je en jij kunt daarna met een gerust hart weer verder, het bespaart je een boel stress en tijd. Als je er gebruik van zou willen maken, raad ik je aan om de regels en het voorbeeld eens goed te bekiken. Kijk maar wat je doet, maar in ieder geval. Veel succes en probeer het nog maar eens. Zelf heb ik er 3 dagen over gedaan, toen ik voor het eerst bij de vliegschool kwam. Maar het gaat je lukken als je het veel probeert. Succes Sarwish! Reageren
sarwish Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 maar ik heb gta san andreas op playstatsion2 wat moet ik dan doen of ik moet gewoon nog een paar keer die missie doen want hoe zet je die sevegame op je ps2 toch met een usb kabel wat voor moet je dan hebben meschien dat iemand een foto van die usb kabel heeft Reageren
Flashgirl Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik heb gwn heel lang geprobeert en uiteindelijk ging het toch. Het is gewoon een kwestie van oefenen, oefenen en nog eens oefenen (ook al begint het je omdenduur op je zenuwen te werken) Reageren
sarwish Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 maar nu is mijn vraag van die sevegame en die usb kabel maar ik denk dat je die missies moet doen want anders kan je zelf ook niet goed vliegen Reageren
Dago58x Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 In PS2 Ben ik daar heel erg goed in In PC Niet zo Mijn Kennis Kon DAt ook niet halen Dus ik zei Ik probeer het weer En ik haalde en toen heb ik het vliegschool uitgespeelt En nu is hij in Las Venturas Reageren
sarwish Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 wat voor usb kabel beb je nodig want dan wil ik het vandaag kopen want ik heb een playstatsion en ik denk toch dat ik het niet haal dus ik wil een savegame Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Sarwish, Ik denk dat weinig mensen jou kunnen helpen als je je savegame online zet. Er zijn namenlijk niet veel gebruikers die savegame's vanaf de PC op de PS2 zetten. Maar in ieder geval kun je het proberen. Eigenlijk wou ik je nog een tip meegeven. Je kunt het door je vriend laten doen, hij kan het makkenlijk omdat hij zelf de vliegschool ook gehaald heeft. Het gaat jou ook lukken als je genoeg inzet toont en kei-hard werkt. Probeer gewoon elk uur even een kwartiertje de vliegstuk te doen. p den duur heb je het zo onder de knie, zodat je het nog makkelijker haalt. Ik hoop dat je aan de besturing (quote hieronder) nog wat hebt, zodat je weet hoe alles moet en je nog makkelijker kunt vliegen. Succes! X=OmhoogVierkantje=Omlaag Linker joystick links=Rol naar links Linker joystick rechts=Rol naar Rechts L2=Achterroer naar links R2=Achterroer naar Rechts L3=Wielen intrekken. Reageren
sarwish Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 maar wat voor usb kabel heb je nodig van playstatsion naar pc want ik wil ook nog een CheatDevice op zetten of anderen dingens zoals autos nieuwe kleding Reageren
Scooter Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 maar wat voor usb kabel heb je nodigvan playstatsion naar pc want ik wil ook nog een CheatDevice op zetten of anderen dingens zoals autos nieuwe kleding eyz, Waarschijnlijk gewoon een USB kabel met twee dezelfde stekkers aan beide kanten, of je gebruikt een memorystick met de nodige programma's, die hier al eerder genoemd zijn. grtz, Cesar SA Reageren
tzrah Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 als je geen cheats wil gebruike is het moeilijk mar het lukt wel door veel oefene met cheats is de cheat slow down makkelijk, zo kun je beter richte op de checkpoints de slow down time helpt ook erg met parachute, met de cheat had ik bij para drop zeker 10 sec minder! veel geluk Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 Je kunt ook bij deze missie gewoon niet altijd gas geven. Het is een stuk makkelijker als je niet vol gas gaat... Ik denk echter wel dat je zo niet goud kan halen, zilver is me zo wel gelukt Groetjes, Dutchy3010 Reageren
sarwish Geplaatst: 4 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2006 badankt voor jullie hulp ik ben nu bij Destroy Targets en heb Circle Airstrip al gehaal vandaag eindelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.