nuke_obelisk Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 hier nog wa tips voor verdere missies in vliege take off: eerst vaart maken en dan rustig met de muis omhoog probeer toetstel recht te houden land plane: druk geen gas of remmen in en ga rustig boven baan zweven, rem dan en land je vliegtuig zo rustig mogelijk. circle airstrip: gebruik slow down gamespeed cheat zo kun je je beter richten op de checkpoints wil je geen cheats gebruiken houd dan niet helemaal het gas in en vlieg niet met pijltjestoetsen. circle airstrip and land: zelfde verhaal " helikopter takeoff: gewoon omhoog knop inhouden en daarna met num je heli omdraaien en verder vliegen. land helicopter: hel je muis voorzichtig naar vooren (niet te ver anders crash je) en vervolgens rem je af en land je op de strip destroy targets: gebruik chaingun nie rockets chaingun richt automatisch op doel! loop de loop: gebruik je pijltjestoetsen (of numpad) muis is onstumig je stuurt zo naar links of rechts barrel roll: zelfde verhaal " para onto target: gebruik slow down gamespeed cheat je kunt zo zeker 10 seconde eerder op target zijn wil je geen cheats gebruike blijf vooruit gaan tot de 14 sec ga dan omlaag en parachute open bij 14-13 sec en land in het midden ik hoop da dit helpt (bij mij in iedergeval wel) en veel succes met je verdere missies Reageren
Big Boss Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Hij zij dus dat hij het op de PS2 heeft en dat hij die missie al gehaald heeft. Bij mijn weten is het trouwens niet mogelijk je PS2 aan je PC te koppelen met een USB kabel. Je kan hem er wel aankoppelen als je een videokaart of tv-tunerkaart met video-in hebt. Je kan dan wel filmpjes en zo opnemen, maar geen save-games verplaatsen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.