DJ-TQM Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 dit is em, in het echt bestaat ie ook, in duitsland eifel, burg satzvey zijn er mensen die em in gta willen? dan maak ik een download Reageren
Wazuup Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik vind hem wel leuk. Misschien kunnen die torentjes nog wat gladder. 7/10 Reageren
Dynamic Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Hey Vet Ontworpen en nagebouwt 9/10 1 nadeel ik vind het apart want het ljkt net lego of is dat altijd in 3dsmax? Dynamic Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 t kan wel, maar dit zijn al 2400 polys en anders worden het er veel te veel Reageren
SWYV Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Hey Vet Ontworpen en nagebouwt9/10 1 nadeel ik vind het apart want het ljkt net lego of is dat altijd in 3dsmax? Dynamic hahaha goed gezegd van dat lego idd lijkt beetje op een lego gebouw, maar is echt heel mooi afgewerkt KUTGW TQM, kun jij mss de foto's uit realistische kasteel tonen zodan wij de leden kunnen vergelijken? Reageren
burpicane Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Heb jij die inhammen in die muur stuk voor stuk gemaakt? dan is het tijd dat ik ff een snelle tut inelkaar plug Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 ik heb gewoon heel veel boxen op die muur gezet, en hier zijn wat fotos http://images.google.nl/images?q=burg+satzvey&hl=nl Reageren
Big-Bear Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 TQM, Ik vind dat je echt super vooruit gaat, vergelijke met je 1e modellen ben je nu veel beter, ik zelf vind hem wel mooi, alleen het is een beetje blokkerig, maar dat zou door eventueel Smoothen, Extruden en Inserten komen. Ik vind het knap gedaan, want makkelijk is het niet een kasteel namaken, je moet op verschrikkelijk veel dingen letten, met name Details en Verhoudingen. 8.1/10 Reageren
Flotje Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Kan dees in Vice City? Zo ja, dan gerbuik ik hem voor een missie als het mag... Reageren
DaBeast Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Mag ik eens een wireframe zien? Hoeveel poly's heeft hij? Ziet er goed uit, KUTGW . Aleen vind ik de textures bagger . Check 3D Palace voor wat goede tutorials . Kan je dat gebouw al ingame zetten? Greetz Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Heb je misschien ook wat in-game screens? Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 Kan dees in Vice City? Zo ja, dan gerbuik ik hem voor een missie als het mag... ---> ik heb geen scritps om hem in vice city te zetten. ik kan je de max-file wel geven, dan kun je die missie maken Mag ik eens een wireframe zien?Hoeveel poly's heeft hij? ---> iets van 2400 nog wat ---> wireframe komt eraan Kan je dat gebouw al ingame zetten? ----> zal ik binnenkort doen, maar er is weinig ruitme in SA Heb je misschien ook wat in-game screens? ----> ik moet hem nog ingame zetten en die textures zijn met mijn digicamera gemaakt toen ik daar was Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 3 mei 2006 Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 echt goed geslaagt 9/10 KEEP UP THE GOOD WORK Reageren
mickey Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Ziet erg echt goed uit man. 8.7/10 Ik wil wel weten hoeveel polys hij heeft. KUTGW. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.