deagle Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 t kan wel, maar dit zijn al 2400 polys en anders worden het er veel te veel Reageren
Miyamoto Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 (bewerkt) Yes! Back to de Middeleeuwen dankzij dit prachtige kasteel! 9/10 Bewerkt: 6 mei 2006 door Miyamoto Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 10 mei 2006 Rapport Geplaatst: 10 mei 2006 hmm mischien moet je samenwerke met "runescape mod" dit kasteel past er mooi in en mischien kun je er meer maken het is maar een idee natuurlijk Reageren
Le MrG Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Pfoew, knap hoor Als ik dat wil bereiken mag ik nog wel even dooroefenen Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 11 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Pfoew, knap hoor Als ik dat wil bereiken mag ik nog wel even dooroefenen t maken is opzich niet zo moeilijk, je moet gewoon goed oefenen en op het laatst gaat t vanzelf, ik ben er zelf ook nog lang niet Reageren
Lord of the W Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Misschien kan je een interieur ontwerpen kunnen we met de robbery mission je kasteel leegroven . Reageren
Blastov Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 Hij ziet er erg goed uit. 2400 poy's is geen probleem, dan deel je hem gewoon in 4 stukken en die zet je ingame. Voor SA kun je hem zelfs in 2 stukken delen. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 31 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 mei 2006 Hij ziet er erg goed uit.2400 poy's is geen probleem, dan deel je hem gewoon in 4 stukken en die zet je ingame. Voor SA kun je hem zelfs in 2 stukken delen. Als het in 2 stukken gedeeld word, dan ben ik een jaar bezig om dat goed in game te passen en dat kasteel past verder ook nergens in, misschien een eilandje met berg, en dan op de berg dat kasteel. Dan kan het ook een soort gevangenis ofzo worden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.