mr.Toffguy Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik had een vraagje:) Ik heb vorig jaar een nieuwe radar map gemaakt voor GTA 3, en wil die aan jullie laten zien. maar ik weet niet helemaal hoe dat moet kan iemand mij helpen?? Reageren
kees1991 Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 start het spel op en druk dan onder het spelen op print dat knopje bofen home en end doe dan alt+tab open paint en druk ctrl+v en je platje is er sla hem op en upload hem Reageren
SWYV Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 op pc kun jij nog veel handiger programma gebruiken, genaamd FRAPS gratis te downloaden op fraps.com daarvoor hoef jij maar 1x drukken op de toets en de screen wordt dan automatisch opgeslagen Reageren
mr.Toffguy Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ja, maar ik wil graagt een plaatje er van "uploaden", en ik weet niet hoe dat moet (ben hier net lid dus weet er nog niet zo veel van) Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Als je hem wilt uploaden, dan kan je dat doen bij ImageShack. Daarna de link van Direct Link to image kopieren en die plak je dan in je post. Daarna kunnen we het zien. Reageren
mr.Toffguy Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Oké, het is gelukt maar hij is alleen wel heel erg verkleind dit moet hem zijn dan: plaatje Reageren
mr.Toffguy Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik heb er ook een soort van mod van gemaakt waar kan ik die uploaden dan? >>> Door Jorge_F: Let erop, dubbelposten is verboden! Gebruik de editknop linksonderin!<<< Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik heb er ook een soort van mod van gemaakt waar kan ik die uploaden dan? Files tot 30mb kun je uploaden via www.rapidshare.de. Dat gaat heel makkelijk, gewoon bladeren, file selecteren en uploaden. Als je hier ergens de link zet, kan iedereen de mod downloaden. Reageren
mr.Toffguy Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Oké thank's Dan moet dit hem zijn, probeer maar ff GTA III radar Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Post hem ff in het showroom met wat screenies en info dr bij. Greetz Wazuup Reageren
mr.Toffguy Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 dat plaatje invoegen hier vat ik nog niet helemaal iets met een URL ofzo... Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Je neemt een screen met fraps, dan upload je hem bij imageshack, dan neem je een van de url van de tumbnail, dan kopieëer je dat en plak je alles gewoon in je tekstvak. Klaar! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.