~Mario~ Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik heb een probleem als ik dus iets wil kopieren en wil plakken werkt dat nu niet meer.Hoe kan dat.Ligt dit aan firefox ineens? Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 werken de sneltoetsen nog? (Knippen: <CTRL + X>) (Kopiëren: <CTRL + C>) (Plakken: <CTRL + V>) En heb je dit alleen in FF op ook op de rest van je PC? Reageren
Goliat Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Ik had dat probleem ook een keer op school, gewoon even rebooten en het probleem is opgelost. Reageren
~Mario~ Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 De sneltoetsen werken ook al niet meer hoe kan dat? Reageren
-Niels- Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Hier heb ik ook wel is last van. Soms heb je niet goed geplakt ofzo, bij IE doet hij precies hetzelfde. Ik doe het altijd via de sneltoetsen, misschien dat ik ze nooit goed indruk, ga ook veelste snel altijd. Reageren
Advancegta Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 heb ik ook best vaak dan doet heeeel het toetsen bord raar herstart je pc en is over Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) nee hoor het lukt me nog steeds niet, hoe kan dat? Bewerkt: 1 mei 2006 door searagent Reageren
Ferre Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Op sommige sites, kun je ook geen woorden naar een wachtwoordveld kopieren. Dus als je bij het registreren van bijv. een account, je wachtwoord wilt kopieren, dan lukt dat niet. Ik heb ook bij Help\Helpinhoud\Navigeren met tabbladen\Sneltoetsen gekeken, maar daar vind ik er ook niks over. Reageren
Dizzee Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik had het daarnet ook. Na een reboot van de pc was het opgelost. Vaag dat het bij jou niet lukt... Reageren
DaBeast Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Moet je een paar keer achter elkaar doen (3X doe ik meestal). Dan werkt hij, ik heb dit probleem ook. Een tipje: gebruik de sneltoetsen, daar heb je minder kans bij dat hij het niet fatsoenlijk kopiert/plakt. Greetz Reageren
~Mario~ Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ooh bedankt het werkt ineens weer!!!!!!!!!!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.