B.I.G._-M_* Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Weet der Iemand den INGANG vn Het vliegveld In LOS SANTOS?????? IK weet da wel zijn mer ge kunt daar nergens binennrijden me een auto fzow Reageren
Little Mister Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Moet je naar de tattooshop gaan vlakbij de haven daar. Als je even door kijkt zie je een poort waar je door kunt Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Weet der Iemand den INGANG vn Het vliegveld In LOS SANTOS?????? IK weet da wel zijn mer ge kunt daar nergens binennrijden me een auto fzow Je moet wel een vliegbewijs hebben die krijg je pas bij de vliegschool in Las Venturas. Als je die volledig hebt gedaan krijg je een vliegbewijs en kun je elk vliegveld op. Meer info over de vliegschool vind je hier, als je net begonnen bent met het spel moet je nog vrij lang wachten voordat je bij de missies bent. Overigens heb ik wel een trukje hoe jer kunt komen, je zet een hoge auto tegen dat hokje aan, je moet wel op het dak van de auto kunnen komen dus geen te hoge auto. Dan ga je op het dak van de auto staan met je hoofd naar het dak van het gebouwtje, spring dan op het gebouwtje. Dan kun je als het goed is zo over het hek springen, veel heb je er niet aan want er staan toch nog geen vliegtuigen, staan ze er wel dan zitten ze op slot. Trukje had ik zelf een keer bedacht toen ik me aan het vervelen was. Veel plezier en succes verder! Edit: Als je al wel een vliegbewijs moet je dat even melden dan maak ik een kaartje met de ingang voor je. Bewerkt: 30 april 2006 door -Matthijs- Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 30 april 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 april 2006 Jah mercie 'kzal daar is zien (Men vliegbrevet had ik al lang ,; mr da kon jij natuurlik ni wete e ) Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 (bewerkt) Dan maak ik even een kaartje voor je: Zo ziet de ingang eruit: En dit is het kaartje: Rijd er gewoon met de auto opaf, als het goed is word het hek dan voor je geopend en kan je het vliegveld betreden. Bewerkt: 30 april 2006 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.