$NeoSyp$ Geplaatst: 1 juli 2007 Rapport Geplaatst: 1 juli 2007 Ja ik speel FS, maar niet 2004, maar FSX. Sinds kort. Ik heb een paar dagen de demo, maar het is gewoon een geweldig spel, dus ik heb sindsdien geen enkel ander spel meer gedaan. Ben dan ook van plan de volledige versie aan te schaffen. Ik vind zelf dat ik al redelijk goed vlieg, helaas ken ik nog niet alle functies, omdat je in de demo de tutorials niet kunt volgen. Maar toch is het me al enkele keren gelukt de missie 'Carribean Landing' te voltooien (een intermediate missie). Geweldige game! Reageren
Ben007 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 Ik sppeel het niet,het is niet echt mijn favoriete soort van game.Vandaar Reageren
GTAfan054 Geplaatst: 4 juli 2007 Rapport Geplaatst: 4 juli 2007 FS2004 speel ik niet zo veel meer, FSX is gewoon veel beter Reageren
Black Force Geplaatst: 7 juli 2007 Rapport Geplaatst: 7 juli 2007 ik speel ook FS2004, ik wilde ook FSX gaan spelen maar mijn pc kon dat echt niet aan, 6 frames per seconde is niet lekker vliegen geloof me, dus die heb ik weer terug gebracht, maar natuurlijk blijf ik dan wel FS2004 spelen, zullen we anders is een keer met veel mensen online spelen? Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 19 juli 2007 Rapport Geplaatst: 19 juli 2007 Ik speel het niet maar ik zou het willen. Reageren
Wesley Geplaatst: 6 augustus 2007 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2007 Ik ben ook een ervaren FS2004/FSX vlieger, ik zit voor de add-ons meer op FS2004, en voor echt multiplayer zit ik meer op FSX. De hele FS reeks is gewoon helemaal super, het is allemaal zeer realistisch. En zoals -Niels- al zei, je moet overal op letten zoals in het echt. En dat maakt het spel zo mooi juist! Mijn cijfer voor deze game is: 9¾/10! Reageren
wiekash Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik vlieg ook wel erg vaak in het spel. Toen we een nieuwe pc kochten kregen we FS04 er gratis bij. Ik begon meteen de eerste dag de tutorials te doen en toen ik eindelijk kon vliegen deed ik een paar missies. FS04 is gewoon een onwijs gaaf spel. Mooie details. En ook leuk is dat je op alles moet letten. Ik ken iemand in suriname en hij heeft een cessna. Ik heb daarin samen met diegene gevlogen. Het was echt lol. Precies zoals FS04. Ik geef het spel een 9,6 Reageren
studio dewolf Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 Ik speel dat soms. De graphic was niet zo geweldig. De vliegtuig kan niet kapot als hij gaat neerstorten. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 16 februari 2008 Rapport Geplaatst: 16 februari 2008 (bewerkt) ik speel het en betn er heel goed in @hierboven dat moet je instellen ... Bewerkt: 16 februari 2008 door gta-pilot Reageren
Captain.Justin Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 Ik speel dat soms. De graphic was niet zo geweldig. De vliegtuig kan niet kapot als hij gaat neerstorten. Dan heb je Ingore Crash niet aangegeven, bij settings. Reageren
MightyDuck Geplaatst: 21 december 2009 Rapport Geplaatst: 21 december 2009 (bewerkt) Ik speel dat soms. De graphic was niet zo geweldig. De vliegtuig kan niet kapot als hij gaat neerstorten. Dan heb je Ingore Crash niet aangegeven, bij settings. Het is ook niet de bedoeling om te crashen, het gaat om het vliegen en dat is in het spel geweldig gesimuleerd. Ook de tutorials (die ik niet allemaal gedaan heb trouwens) zijn heel goed uitgelegd, duidelijker kan eigenlijk niet. De hele wereld zit gewoon in 1 spel, geen laadschermen tussen het vliegen door en je kan bijvoorbeeld gewoon van NL naar Australie vliegen in 1 keer door en volgens mij ben je dan ook echt 24 uur onderweg. Wilde het zelf ooit doen en had het spel opgeslagen tussendoor, maar toen ik een dag daarna weer verder wilde gaan deed me savegame het niet meer. Verder een zeer gaaf spel, maar je moet er wel geduld voor hebben en je moet het ook leuk vinden. Bewerkt: 21 december 2009 door MightyDuck Reageren
commando Geplaatst: 23 februari 2010 Rapport Geplaatst: 23 februari 2010 ik speel het spel niet , al ken ik heel wat piloten die het spel wel spelen... ik vind het een beetje te ingewikkeld om zo'n plane te handelen Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 ik heb vandaag dat spel gekocht bij een kringloop winkel in de buurt en ga het zo ff installeren Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 april 2010 Rapport Geplaatst: 24 april 2010 Ik heb hem wel, maar ik snap niks van de besturing enzo. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Geplaatst: 1 mei 2010 Ik heb het spel al best lang, net als FSX, maar ik speel het nooit meer... Ik kan steeds maar geen luchthaven vinden om te landen. En ik ben kei slecht in het stoppen van het toestel... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.