Jump to content

Gta Vice City doet het niet meer!

Recommended Posts

Geplaatst:

het ziet er zeker wat vaag uit zal er niet wat gecrachst zijn of wat anders is stuk je kan hem denk ik beter naar een winkel brengen

Geplaatst:

Deze uitvinken:

- teekids

- mslaugh

- NeroCheck

- nwiz

van KbdAp32A & HPWuSchd2 moet je de opdrachtbalk groter maken, weet niet zeker of je deze kunt uitzetten.

Die hierboven zijn allemaal addware. Ze zijn niet schadelijk voor je pc, maar vreten het gehele geheugen op. Best ziekelijk die dingen.

Als je deze hebt uitgevinkt klik je op Toepassen en dan op OK. Dan moet je de pc opnieuw opstarten, en als ie is opgestart krijg je een pop-up van msconfig. Die hoef je niet te lezen, je vinkt de optie beneden aan, en drukt op ok. In die pop-up staat dat je dingen hebt uitgezet, en die optie aanvinken is dat je die melding niet iedere keer bij het opstarten krijgt. Je krijgt hem alleen weer als je iets veranderd in msconfig.

Geplaatst:

Okj, ik heb ze uitgevinkt.

Het heeft geen zin, er komt wel meer ram geheugen vrij, maar dat had de computer al voldoende (256mb). Het videogeheugen kan hij nog steeds niet vinden (was 32 mb).

In ieder geval bedankt, mijn computer is nu weer iets sneller.

Geplaatst:

Wat heb je van programma's aanstaan als je gaat gamen?

Als je programma's op de achtergrond hebt lopen vreten ze ook videogeheugen, LimeWire bijvoorbeeld.

32mb is erg weinig, dus 1 ding extra kan al te veel zijn.

Geplaatst:

Kun je gta vice city anders starten in veilige modus? Want dan draaien er helemaal geen programma's.

Het enige is dan dat de videodriver niet wordt geladen. Hoe kun je die dan in de veilige modus laden? Dan kan ik spelen in de veilige modus....... misschien dat dat lukt.

Geplaatst:

Hm.. In veilige modus gamen.. Volgens mij ben je dan de 1e die dat doet..

Welke videokaart heb je? Zal 'ns kijken wat ik kan doen ervoor. Misschien dat je gewoon iets niet hebt geïnstalleerd, dat probleem had ik ook. Hoop gestress, en dan kom je erachter dat je de 2e driver óók moet installeren. Maargoed, laat me dat even weten dan kijk ik wat ik kan vinden voor je :-)

Geplaatst:

Sinds wanneer doet hij het eigenlijk niet meer? Na een stroomuitval of na dat je de computer verkeerd hebt afgesloten?

Als de stroom zomaar uitvalt kun je je computer beschadigen dus ook je videokaart. Als je videokaart beschadigd is, moet je een nieuwe kopen.

Probeer eerst eens je videokaart in een andere slot te doen (als je die hebt).

Geplaatst:

De videokaart zit soms wel eens los (moet ik hem wat aanduwen, anders kan de computer niet opstarten) en een ander slot heb ik niet. Maar heeft het zin om de hardware versnelling dan wat lager te zetten? Waar is dat eigenlijk voor?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...