miepmiep Geplaatst: 30 april 2006 Rapport Geplaatst: 30 april 2006 ik heb de laatste tijd heel veel dingen gemod in mn GTA, maar nu slaat hij elke keer vast als ik in de ''grove street'' kom... en het gebeurt alleen daar. het ligt in ieder geval niet aan de ''ganton01_lae2'' en ganton02_lae2''... maar ik weet niet waaraan dan wel. ik heb zoveel mogelijk mods teruggedraaid maar ik had niet alles ge-back-upt... weet iemand misschien aan welk bestand het ligt dat hij alleen maar in ''grove street'' vastslaat, dan kan ik aan een vriend van me dat originele bestandje vragen... alvast bedankt Reageren
Gunslinger Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Ik zou niet weten om welk bestand het gaat, aangezien ik niet weet welke mods er allemaal op jouw computer staan. Maar is het niet beter om gewoon heel GTA:SA opnieuw te installeren? Je bent dan wel je mods kwijt, maar die kun je opnieuw downloaden. Dan kun je er ook meteen op letten welke mod GTA:SA laat vastlopen in Grove Street. Reageren
miepmiep Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Ik heb GTA inmiddels opnieuw geinstalleerd, en bijna alle mods had ik bewaard, behalve de mods die de omgeving veranderen.. hij werkt nu gwoon weer goed Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.