kees1991 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) ik denk dat het komt omdat ik heb siten moden dat darom mijn gta sa niet meer werkt aleen ik heb ook gti op mijn pc en die doet het ook niet meer. ik heb gta sa er 5x ( ) op staan en ze doen het allemaal niet meer het enige wat nog wel werkt is mta please kan iemant mij helpen want ik ben de cd's kwijd wat ook kan mischien is dat ik een virus hat ?? Bewerkt: 1 mei 2006 door kees1991 Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Erm, MTA werkt wel en SA niet , voor MTA heb je een clean install nodig dus moet de SA waarop MTA is geinstalleerd het wel doen.. Als je daadwerkelijk je CD kwijt bent moet je maar een nieuwe kopen. Reageren
EXIT Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 hoe kun je nu SA 5 keer installeren. normaal als je na de eerste keer weer op de install knop drukt krijg je een uninstall Reageren
Matiscus Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Met kopieren en plakken werkt van je SA folder, zo kan je hem 5X hebben. Ik vind het opzich een raar probleem. Ineens werkt geen enkele SA niet meer maar wel je MTA. En voor MTA heb je toch ook je CD nodig? Of heb ik het nou mis? Anders laad het spel toch niet? Maar ik denk dat jij met een kopie van GTA SA werkt. Als dat zo is mogen wij je spijtig genoeg niet verder helpen. Reageren
kees1991 Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 ik weet dat ik het niet mag segen maar ja ik heb een iligale gta sa maar daarom mag u mij tog wel helpen om sa weer te laaten lopen. Reageren
SWYV Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 lees nou de regel!!! geen illegale schijterij wil jij dat wij jou helpen? koop maar legale cd hoor Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 ik weet dat ik het niet mag segen maar ja ik heb een iligale gta sa maar daarom mag u mij tog wel helpen om sa weer te laaten lopen. Dat was niet zo slim, nu komt hier zeker weten een slotje op Reageren
EXIT Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) moet je er een fatsoenlijke crack op zetten meer zeg ik niet Bewerkt: 1 mei 2006 door Tectron Reageren
Wazuup Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Nee je mag alleen kopieëren voor eigen gebruik, verspreiden is verboden (in NL). Ik heb ook een backup van mijn gekochte SA. Das voor prive gebruikt, dus legaal, want ik heb de gebruikers licentie gekocht. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.