Greg Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Hallo, Ik heb een klein perobleempje: Ik had van de winter SA gekocht en die deed het goed, maar wij kregen een nieuwe computer (laptop) en daar heb ik het ook op geinstallerd. Hij deed het prima op de laptop maar toen haalde ik het weg. Maar ik zag een heele vette film en ja hoor ik had weer zin in SA. Dus ik proberen installeren staat er Play San Andreas. Ik heb alles al weggehaald bij zoeken en regedit. A.u.b. Help. Bedankt voor het lezen, Greg Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Hey Greg, Je kunt waarschijnlijk San andreas niet installeeren omdat jou computer denkt dat hij erop staat. Probeer hem er eens af te halen via Congufiratiescherm => Software. Daar kun je alle bestanden op de juiste manier van je computer halen. Als San andreas als van je PC is en je hij staat nog wel in die software lijst, dan raad ik je aan om dit programmatje te downloaden. Daarmee kun dingen uit de software lijst verwijderen, die er nog wel in staat terwijl het spel/bestand eral af is. Als je dat gedaan hebt, kun je met een gerust hart weer San Andreas spelen. Laat even van je horen als het gelukt is, of niet gelukt is. Of als je vragen hebt, kun je ze ook altijd stellen. Succes, ik hoo dat je snel weer San Andreas kunt spelen! Reageren
Greg Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Beste Ruud, Het zit zo het spel staat niet in de Software lijst, ik heb alles weggehaald wat er kan maar er staat als nog Play SA. EDIT: Ik klikte op Uninstall en kreeg een RUNDLL Error Bewerkt: 1 mei 2006 door Greg Reageren
sarwish Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 meschien moet je in een paar documenten kijken want alle gta san andreas documenten moeten weg en dan kan je gta san asndreas weer instaleren Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Beste Ruud,Het zit zo het spel staat niet in de Software lijst, ik heb alles weggehaald wat er kan maar er staat als nog Play SA. EDIT: Ik klikte op Uninstall en kreeg een RUNDLL Error [..http://img75.imageshack.us/img75/9505/rundll4px.png..] Hey Greg, Dat is juist het probleem. Omdat je hem niet kunt verwijderen, kun je hem ook niet installeren. Als je het wilt verwijderen, dan komt er juist die foutmelding. Wat je kunt doen is: 1) Dat bestandje uit de vorige post downloaden en dat van San Andreas verwijderen. Als dat gelukt is kun je San Andreas opnieuw installeren. Omdat je die fout krijgt, kun je hem niet verwijderen. Door dat te doen moet het lukken. 2) Ook kun je proberen re-installeren. Volgens mij installeer je nu het spel overnieuw zonder dat je van hetoude last hebt. Volgens mij moet het via deze manier ook lukken. Ik hoop dat 1 van deze 2 opties werken. Ik raad je aan om met ding 1 te beginnen dan moet het zeker lukken. Greg, succes! Reageren
ikt Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 De 3e persoon op het forum met deze fout... (ik, iemand anders en jij) 1. Google op Add/Remove Pro. Download die. 2. Installeer het. 3. Verwijder de sleutel van GTA SA met Add Remeve Pro. Klaar! Veel geluk nog Reageren
Greg Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 De 3e persoon op het forum met deze fout... (ik, iemand anders en jij) 1. Google op Add/Remove Pro. Download die. 2. Installeer het. 3. Verwijder de sleutel van GTA SA met Add Remeve Pro. Klaar! Veel geluk nog Hoe vind ik die sleutel in het programma? Via vinden? Reageren
ikt Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Ga naar GTA SA, daar staat als het goed is een kruisje voor. Klik rechts bijna-onder op remve enrty. Nu kan je hem er wel op zetten als het goed is. Reageren
Greg Geplaatst: 8 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 (bewerkt) Ga naar GTA SA, daar staat als het goed is een kruisje voor. Klik rechts bijna-onder op remve enrty. Nu kan je hem er wel op zetten als het goed is. Ik snap wat je bedoeld maar er is een probleem: Er staat nergens in mijn liijst GTA SA of bijv: Rockstar Games. San Andreas is gewoon weg. EDIT; Ik krijg steeds een Sonic DLA error M.v.g. Greg Bewerkt: 9 mei 2006 door Greg Reageren
44192_1485553188 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 Dit probleem heb ik ook en ik heb ook geen GTA San Andreas meer in mijn softwarelijst staan. Als ik de CD verken en de installatie handmatig start dan installeert hij hem gewoon, maar op een gegeven moment krijg ik deze fout: Feature transfer errorFeature: Grand Theft Auto: San Andreas Game Data Component: audio File: D:\data2.cab Error: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Wat moet ik doen? Reageren
HerrieM Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Error: Gegevensfout (cyclische redundantiecontrole) Dit kan meerdere dingen betekenen. Hij geeft aan dat hij het bestand niet ken lezen, omdat de bitcodering niet aanwezig/intakt is. Dit kan komen door een slechte cd/dvd-rom station (hij kan ook vies zijn), maar meestal komt het door een beschadigde cd/dvd. Bewerkt: 24 mei 2006 door HerrieM Reageren
44192_1485553188 Geplaatst: 24 mei 2006 Rapport Geplaatst: 24 mei 2006 (bewerkt) Dus als ik de cd gewoon reinig, moet hij het in principe weer doen? Edit: Ik heb de cd schoongemaakt en tijdens het installeren een andere map opgegeven en hij werkt weer. Bewerkt: 24 mei 2006 door ®øß Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.