Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

voor mensen die niet een programma willen aan kopen

anim8or is pas een programma dat je heel snel door hebt

maar je kunt geen dingen maken voor spelletjes

edit: met behulp van 3ds max is het ingame te krijgen

www.anim8or.com

hands_sm.gif

simple_stilllife.jpg

at-st3.jpg

ps: ik gebruik zmodeller

Bewerkt: door Tectron
Geplaatst:

Dit forum is bedoelt voor GTA Modelling, als dit programma geen script heeft om .dff's en .col's te maken is het een beetje nutteloos om dat hier te posten.

Geplaatst:

Misschien kun je ergens een converter-tool vinden om het van het Anim8tor bestand naar een .dff of .col bestand over te zetten.

Geplaatst:

flitskikker, er zal waarschijnlijk geen directe tool zijn die van de models in dat programma een dff en\of col maakt.

Ik denk dat er wel een 3DS exporter in zit, nietwaar ? Dan kan je die gewoon importeren in max en exporteren als een dff\col.

Geplaatst:

Neen, ik geloof dat je ui 2 extenties kon kiezen, .DS was er niet bij.

Wel iets van .m8 ofzo.

Die andere weet ik niet meer.

Ik heb ooit al eens geprobeert, geen secces dus.

En zoals Tectron al zei is het niet voor games te maken.

Als je het wil importen, zal je waarschijnlijk een heel grote omweg moeten maken (waarbij de kans op bugs ingame vergroot) of een script maken voor Anim8tor of 3DS Max (wat niet makkelijk is).

Dus je zal waarschijnlijk (bijna) nooit een model van Anim8tor ingame kunnen zetten.

Greetz :sigaar:

  • 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

hmm ik had een klein vraagje zou je die at-st walker in gta san andreas zette,

zou echt vet zijn een allesvernietigende robot :puh:

ps: heb em gedownload en doet het goe :)

Bewerkt: door nuke_obelisk
Geplaatst:

Je kan hem exporteren als 3ds max:

Maak iets en ga naar object>export> en daar kan je als .3ds opslaan :engel:

Geplaatst:
hmm ik had een klein vraagje zou je die at-st walker in gta san andreas zette,

zou echt vet zijn een allesvernietigende robot :puh:

ps: heb em gedownload en doet het goe :)

Ik denk niet dat dat mogelijk is.

Heel mischien met animaties, maar dan ben je nog niet ver.

Geplaatst:
Je kan hem exporteren als 3ds max:

Maak iets en ga naar object>export> en daar kan je als .3ds opslaan :engel:

werk nog ook!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...