EXIT Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) voor mensen die niet een programma willen aan kopen anim8or is pas een programma dat je heel snel door hebt maar je kunt geen dingen maken voor spelletjes edit: met behulp van 3ds max is het ingame te krijgen www.anim8or.com ps: ik gebruik zmodeller Bewerkt: 22 mei 2006 door Tectron Reageren
ikt Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Is er een (werkende)tool dat het kan exporteren naar .dff? Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Als wat voor bestand slaat hij het op? Reageren
Flame^ Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Dit forum is bedoelt voor GTA Modelling, als dit programma geen script heeft om .dff's en .col's te maken is het een beetje nutteloos om dat hier te posten. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 6 mei 2006 Rapport Geplaatst: 6 mei 2006 Misschien kun je ergens een converter-tool vinden om het van het Anim8tor bestand naar een .dff of .col bestand over te zetten. Reageren
Blastov Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 flitskikker, er zal waarschijnlijk geen directe tool zijn die van de models in dat programma een dff en\of col maakt. Ik denk dat er wel een 3DS exporter in zit, nietwaar ? Dan kan je die gewoon importeren in max en exporteren als een dff\col. Reageren
DaBeast Geplaatst: 9 mei 2006 Rapport Geplaatst: 9 mei 2006 Neen, ik geloof dat je ui 2 extenties kon kiezen, .DS was er niet bij. Wel iets van .m8 ofzo. Die andere weet ik niet meer. Ik heb ooit al eens geprobeert, geen secces dus. En zoals Tectron al zei is het niet voor games te maken. Als je het wil importen, zal je waarschijnlijk een heel grote omweg moeten maken (waarbij de kans op bugs ingame vergroot) of een script maken voor Anim8tor of 3DS Max (wat niet makkelijk is). Dus je zal waarschijnlijk (bijna) nooit een model van Anim8tor ingame kunnen zetten. Greetz Reageren
nuke_obelisk Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 (bewerkt) hmm ik had een klein vraagje zou je die at-st walker in gta san andreas zette, zou echt vet zijn een allesvernietigende robot ps: heb em gedownload en doet het goe Bewerkt: 19 mei 2006 door nuke_obelisk Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 Je kan hem exporteren als 3ds max: Maak iets en ga naar object>export> en daar kan je als .3ds opslaan Reageren
Blastov Geplaatst: 21 mei 2006 Rapport Geplaatst: 21 mei 2006 hmm ik had een klein vraagje zou je die at-st walker in gta san andreas zette,zou echt vet zijn een allesvernietigende robot ps: heb em gedownload en doet het goe Ik denk niet dat dat mogelijk is. Heel mischien met animaties, maar dan ben je nog niet ver. Reageren
EXIT Geplaatst: 22 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Je kan hem exporteren als 3ds max:Maak iets en ga naar object>export> en daar kan je als .3ds opslaan werk nog ook! Reageren
blackpearl11 Geplaatst: 22 mei 2006 Rapport Geplaatst: 22 mei 2006 Mooi! Heeft er al iemand wat gemaakt? zoja laat het hier zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.