Steel Dogg Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Hey mensee ik kom niet verder bij die laatste missie van Big Smoke : Just Bussiness het begin om erheen te rijden en al die mensen doodknallen lukt me wel maar als die mensen me achtervolgen met die motors ,auto's en vrachtwagens gaat big smoke telkens dood hoe kan ik dit snel uitspelen deze missie? (cheats zijn hier toegestaan in deze topic) hopelijk krijg ik snel antwoord greetzz Gangsta Badboy S Reageren
sarwish Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) dit moet je allemaal doen In het begin van deze missie moet je naar het glazen gebouw in Downtown rijden. Stap in de Glendale en rij naar de marker, je krijgt nu een kleine cutscene te zien waarin Big Smoke naar binnen gaat en dat als hij hulp nodig heeft je roept. Na enige tijd roept Big Smoke je en moet je naar binnen. Pak als je binnen bent gelijk je geweer, want er wordt heftig gevochten! Schiet alle Russen dood en zorg dat Big smoke niet dood gaat. Pak alle wapens en de Armor die hier vlakbij ligt. Nu moet je naar buiten, ook daar wordt je opgewacht! Schiet weer iedereen dood. Big Smoke zal nu een motor pakken en jij mag achterop drive-by's doen op de Russen. Probeer niet zoveel op de motors/auto's zelf te schieten, maar meer op de bestuurders en degene die drive-by's doen. Uiteindelijk komt er ook een Packer bij, verspil je energie hieraan niet want hij is onverwoestbaar en doet ook niks. Na een tijdje kom je bij een roadblock, Big Smoke stopt nu heel even. Schiet in die tijd zoveel mogelijk mensen neer, zodat je zelf niet dood gaat. Uiteindelijk besluit Big Smoke door de "Riolen" te gaan. Blijf gewoon iedereen dood schieten. Nadat je over de Packer heen bent gereden (die nu stuk is) moet je het "hek" in de tunnel kapot schieten, daarna wordt je nog achtervolgd, maar gelukkig staan er enkele olievaten. Schiet hierop zodat de motors ontploffen. Nu heb je de missie gehaald! >>> Door BS: BRON: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...:_Just_Business. VOLGENDE KEER ERBIJ ZETTEN SVP =)<<< dan krijg je een beetje respect Bewerkt: 1 mei 2006 door Big Smoke Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Bedankt, Sarwish. Ik zal het proberen Bewerkt: 20 oktober 2007 door Steel Dogg Reageren
Barcelona Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Hallo gangstabadboys. Als allereerst moet je niet op de motor schieten maar richten op mensen van de motor,auto's of mensen die staan. Schiet heel de tijd op de personen van de motoren eraf en je kan ook nonstop schieten.(heel de tijd door schieten) Je moet goed uitkijken voor personen die opeens opduiken en die dichtbij je rijden, want kan veel schade hebben voor je motor. Je moet goed uitkijken bij een punt dat er allemaal auto's staan. Je moet eerst de middelste auto laten ontploffen, dan schiet je aan de andere de auto's kapot, maar als je dit niet doet, kan dit erg schadelijk voor je motor zijn. Op gegeven moment komt er een Truck naar beneden, en dan komen de auto's opduiken. Je zal niet veel last van auto's hebben, maar er zijn nartuurlijk altijd de motors nog. Doe hetzelfde als eerst en je zult weer verder komen. Op gegeven moment zie je een mooie filmpje,dat er blokade is, en dan BigSmoke springt van de truck over de blokade heen, en gebeurt er iets met de blokade, maar dat ik zeg niet. Als je verder komt, kijk dan niet achteren maar naar voren, want dan zie je mensen staan uit hun auto. Schiet op auto(Die auto's gaan dan snel kapot) en dan schiet op de mensen die staan, want die zijn erg schadelijk voor je motor. Als je dit gedaan heb, komen de motors weer. Kijk snel naar achteren, en je kan schieten op een rode ton. Als je daar op schiet, ontploft de ton en dan zijn de meeste motors al dood. Zo niet, is het niet erg want je heb de missie toch al bijna gehaald.BigSmoke en CJ praten even en dan heb je de missie gehaald! Succes! EDIT: Shit, ik moet sneller typen. Bewerkt: 1 mei 2006 door Barcelona Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Bedankt barcelona dit ga ik allemaal proberen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 En ik heb nog een tip. Je moet de schiet knop de hele tijd ingedrukt houden. Dan weet je zeker dat je de moters en auto,s raakt. Mij was die missie ook niet in 1 keer gelukt. Dit is een missie waar velen over struikelen. Schiet alleen op de bestuurders bij de moters. En schiet bij de auto,s op de kap. Schiet eerst op de mensen die naar jou en Smoke schieten. Veel succes. Reageren
Flame^ Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 @sarwish Volgende keer de bron erbij zetten, deze keer doe ik het.. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 5 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2006 ik heb het al gehaald het was niet zo moeilijk 1 tip voor de mensen die erin vastlopen : richt vooral op de bestuurders , de banden , en de ramen! zo win je makkelijker Reageren
j Geplaatst: 7 mei 2006 Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 bij mij sterft smoke al als ik nog maar 3 seconden in het gebouw ben Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 7 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2006 gewoon erg vaak proberen en het lukt je wel Reageren
gelkop Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 Ik heb deze missie eerst op de PS2 gespeeld en die heb ik echt 30x (als het niet meer is ) moeten herproberen. Uiteindelijk lukte het toch... Maar oefening baart kunst, want toen ik hem een half jaar later op de PC deed, lukte die in 1x! Blijf oefenen zou ik zeggen. Alle bovenstaande tips zijn zeer handig, vooral niet op de moto's en wagens zelf schieten, maar op de personen die erop zitten. Volgens mij helpt het ook, wanneer je in de 'riolen' zit, op de banden van de Packer te schieten. Veel succes! Reageren
j Geplaatst: 8 mei 2006 Rapport Geplaatst: 8 mei 2006 gelukt, eerste keer dat ik vandaag probeerde. Dankjewel allemaal. Dat was heel de missie adem inhouden en hartkloppingen. De motor zat op zijn laatste leven op het einde. danku Reageren
Puma Geplaatst: 16 mei 2006 Rapport Geplaatst: 16 mei 2006 niet zo moielijk, gewoon eerst op de banden schieten dan gaan ze allemaal alle kanten op boemknal tegen elk hkeje en paltje wat ze tegenkomen en dan schiet je de bestuurder dood als ze nog blijven rijen want dan flikkeren ze ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.