Juju Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Hey iedereen Ik heb een vraag: Ik heb n00bmode gedownload en ik heb 'm geïnstalleerd maar ik weet nu niet waar hij staat Wil iemand me helpen? Reageren
Jorge_F Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 Als je new game start in San Andreas dan moet je op de sneltoets drukken om n00bmode te gebruiken. Ik weet niet meer zeker welke het is maar probeer eens de TAB button. Anders kan je uiteraard ook in de readme kijken hoe je hem moet gebruiken... Reageren
Juju Geplaatst: 1 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 mei 2006 (bewerkt) Ok bedankt ik zal het effe proberen Nee het werkt niet, als ik op Tab duw, komt er helemaal niks Ik weet ook helemaal niet waar hij staat Bewerkt: 1 mei 2006 door italia_juju Reageren
Juju Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Sorry voor de dubbelpost maar iemand moet me helpen Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 2 mei 2006 Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Hé Italia Juju, Als je de toets <tab> indieuwd moet hij het doen. Anders zul je n00bmod nog eens opnieuw moeten installeren, mischien dat hij eht dan wel doet. Dit staat in de readme, misschien kun je er nog wat informatie uithalen. _______________________________ Grant Theft Auto - N00b Mode _______________________________ Dit is versie 2.0 Deze mod is gemaakt door Eclipse & Wauzie Ga voor hulp naar GTAforum.nl / GTAforums.com ________________________________________________________________________ 1) Installatie _______________________ - Backup* eerst MAIN.scm en script.img in de data/scripts map! Backup ook american.gxt in de text map! - Start nu: "installer.exe. Nu kun je het spel Spelen! Veel plezier! (Wij zijn niet verantwoordelijk voor ontbrekende bestanden, crashes of wat dan ook.) *Backuppen is een kopie maken van je bestanden die je overschrijf, zodat als iets misgaat je die bestanden nog altijd op de pc hebt staan, en SA niet opnieuw moet installeren. ________________________________________________________________________ 2a) Nieuwe Kenmerken/verbeteringen _______________________ - Mod: Homie Creation Eclipse & Wauzie - Mod: Get money Eclipse & Wauzie - Mod: Car Copy Mod Eclipse - Mod: Car Blowup mod Eclipse & Wauzie - Mod: Neem een screenshot Eclipse & Wauzie - Alles is in een mooi menu gezet Eclipse - Fix: Infinite Car mod: Wauzie *Je ramt wagen nu makkelijker. - Fix: Keys Eclipse - Bijna geen crashes meer! ________________________________________________________________________ 2b) Deze mod omvat _______________________ Mod: Gemaakt door: - Carspawnmod Eclipse - Weaponspawnmod Eclipse - Superbrake mod Wauzie - NOS mod Eclipse & Wauzie - Infinite Player/Car mod Eclipse & Wauzie - Wanted level control mod Eclipse & Wauzie - Superbikeskill mod Eclipse & Wauzie Thanks to Demarest - Teleport mod Eclipse - Save Anywhere mod Thanks to Barton Waterduck and Spaceeinstein - Car Blowup Eclipse & Wauzie - Homie Creation Eclipse & Wauzie - Get Money Eclipse & Wauzie - Car Copy Mod Eclipse ________________________________________________________________________ 3) Navigatie _______________________ Druk ingame op TAB en je krijg een volledig menu met alle functies. ________________________________________________________________________ 4) Bekende fouten _______________________ - Hoe meer mods je activeerd, des de groter de kan is op crashes. ________________________________________________________________________ 5) Greetings _______________________ Dank aan Opius voor zijn opened up mod te mogen gebruiken. Dank aan Patrickw voor zijn hulp. Dank aan Joriz voor de goede hosting. De groeten aan de hele GTAGames.nl Crew. _________________________________ © Alle rechten voorbehouden © Gemaakt door Eclipse & Wauzie _________________________________ Reageren
Juju Geplaatst: 2 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2006 Als ik tab druk, komen dan de stats, en gebeurt er verder niks. Hij heeft hem bij C:\documets & settings\Eigenaar\Rockstar Games\Gta San Andreas\n00bmode V2.0 gezet, maar als ik 'm installeer, weet ik niet waar hij hem dan weer heeft gezet Toch bedankt Reageren
Juju Geplaatst: 3 mei 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2006 (bewerkt) Reset je controls. eens proberen Nee, doet 't ook niet Bewerkt: 3 mei 2006 door italia_juju Reageren
Ophion Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Ik heb het ook maar ik instaleer hem overnieuw duurt weer 20 min. Reageren
Ophion Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 (bewerkt) maar nee hoor hij zegt: bekijk het lekker ga maar lekker dood meschien kan ik 1 savegame van jullie pakken en kijken of die het wel doet?? Bewerkt: 11 mei 2006 door jovu123 Reageren
Le MrG Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Je zou de volgende keer ook op de Edit knop kunnen klikken, die vind je rechtsonderaan in je bericht En als het installeren 20 Minuten duurt bij jou zou ik maar eens gaan afvragen of je misschien een nieuwe PC nodig hebt Reageren
Ophion Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 ten eerste staat het recht-boven in mijn bericht ( dat was ik vergeten ) en het duurt 20 min om dat ik geen ene cent van die mods snap. Maar oke meschien kan ik een savegame van jullie lenen??? plies Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Savegame? Nu weet ik wat het probleem is. Je kunt met de n00bmode geen game laden, je zult 'nem game' moeten doen. Dat komt omdat de main.scm vervangen is. Als het dan nog niet werkt, zul je GTA SA opnieuw moeten installeren en de n00bmode opnieuw moeten installeren. Veel succes. Reageren
Ophion Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 oke zal ik proberen en met new game doet hij het ook niet maar kan ik ook een backup van mijn safegames nu maken want ik ben erg ver ermee Reageren
Wazuup Geplaatst: 11 mei 2006 Rapport Geplaatst: 11 mei 2006 Je savegames staan in de ''mijn documenten'' map en dan ''GTA San Andreas user files'' Backup die hele map, dan heb je ook je controls en mp3'tjes gebackupt. Greetz Wazuup Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.