Jorair Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 als ik op de n00bmode de elegy wil spawnen, spawnt die een heel andere wagen, hoe komt dat Reageren
Wazuup Geplaatst: 19 mei 2006 Rapport Geplaatst: 19 mei 2006 De meest logische reden is omdat je de elagy hebt gemod met een andere wagen. Reageren
giliam Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 hallo zouden 1 van jullie meschien een savegame kunnen posten die wel samen met deze mod kan werken dus dat iemand al 100% heeft gehaald en heb hier zou willen posten dat zou wel leuk zijn ik zag bij mij het probleem ook dus als dat zou kunnen graag verder vindt ik het een leuke mod moet wel veel werk geweest zijn op dat te maken ik kijk al uit naar een nieuwe versie van deze mod gr giliam Reageren
SummerBase Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) Ik zou het natuurlijk heel leuk vinden om hem helemaal te halen voor jou, maar eigenlijk heb ik daar op het moment niet heel veel tijd voor. Inplaats van dat ik hem haal heeft iemand anders hem al gehaald. Je kan de 100% n00bmode v.2 savegame vinden op 'deze' pagina. Dan scroll je een eind naar beneden totdat je een button : 'Download' vind. Dan zie je een overzicht met de te downloaden bestanden dan moet je op : 'downloaden' klikken. Dan begint het downloaden pak het .zip of .rar pakket uit en plaats de Savegame in de Savegame map in jou documenten deze vind je hier: 'Mijn Documenten > GTA San Andreas User Files'. Let wel op, deze Savegame is alleen te gebruiken als je een n00bmode v.2 geinstaleerd hebt. Ik wens je veel plezier met het spelen op de 100% savegame voor de n00bmode v.2. Mocht er nog iets wezen dat niet werkt dan kun je dat altijd vragen, ik wou hem eventueel posten in de bijlage, maar dat lukte niet omdat de server (GtaGarage) een tijdelijke onderhoud heeft denk ik tenminste, maar met de uitleg kan je het hopelijk wel volgen. --- Gtagarage had inderdaad een korte- update en nu heb ik heb even voor je gedownload en via Bijlagen geupload zodat je niet die omweg moet maken via die site, je vind de 100% Noobmode v2 savegame onderaan deze post in de bijlage. Over de plaatsing van dit bestand kun je raadplegen in de alinea hierboven voor hoever je het niet gelezen hebt. Veel plezer met de 100% savegame! Bewerkt: 5 augustus 2006 door SummerBase Reageren
giliam Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 (bewerkt) vriendelijk bedankt en maak jij ook dingen voor het spel zelf heb wel wat iedeen denk ik maar ik kan ze niet zelf maken en is er meschien ook een NL bestand voor gta dus dat het nederlands is en de savegame werkt niet ik krijg een fout melden van windows wandt ik gebruik win xp home edtion met service pack 1 wat moet ik nu doen gr giliam Bewerkt: 5 augustus 2006 door giliam Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.