Zeemeeuw_5 Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2006 Oké, ik heb dus net het watervliegtuig achter die filmstudio op Prawn Island gevonden. Ik heb alleen geen flauw idee hoe je met dat ding kunt opstijgen! Ik kan er alleen maar rondjes mee varen... Moet je soms heel snel gaan of zo? Of welke toets moet je indrukken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 1 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2006 Stijgen en dalen doe je met twee aparte toetsen. Normaal gesproken zijn dit op de PC (Volgens mij) de 9 en de 6 op het numpad. Het zijn in ieder geval dezelfde toetsen als diegenen waarmee je een helicopter naar voor of naar achter laat hellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 4 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2006 Je moet eerst zoals bij een normaal vliegtuig een aanloop nemen, als er wind staat en de golven hebben een bepaalde \__/--\__/ als je begrijpt wat ik bedoel, probeer er dan recht mee mee te gaan ipv er dwars overheen te gaan. Als je genoeg vaart heb stijg je langzaam op, ga je weer wat naar beneden, dan weer omhoog, doe dit 1 of 2 keer, pas dan kan je er normaal mee vliegen, anders heb je kans dat het stil gaat hangen in de lucht en het vrijwel onbestuurbaar wordt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.